Jump to content

GTA online noob


svdvlekkert

Recommended Posts

Goedenmiddag allen,

Na GTA 5 uitgespeeld te hebben (niet 100%) toch maar begonnen met GTA online..

Ben op rank 7, en het schiet allemaal niet echt op. Missies laden duurt ongelofelijk lang, en als ik een missie wil

joinen, sta ik er alleen voor en ben ik host. Ligt dit aan mij of aan het spel??

Ook vraag ik me af of je je verzekerde auto kunt wijzigen, ik krijg nu telkens dezelfde lelijke bak als persoonlijk voertuig..

En als ik een garage koop, en auto's steel, kan je deze dan opslaan of moet je auto's kopen? en kan je deze auto's dan ook verzekeren?

Ooh ja, nog 1 beginnersvraagje, hoe kan ik jullie crew (gtaforum) joinen?

Bewerkt: door svdvlekkert
Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft het lang laden van missies, hier heb ik persoonllijk geen last van. Misschien werkt dit? Wanneer je een missie start in een lobbie waar weinig mensen zitten komt het bij mij ook aardig vaak voor dat ik geen of weinig mensen kan vinden hiervoor. Mijn oplossing is sowieso al dat ik missies eigenlijk alleen speel met mensen die ik ken. Deathmatch, race etc die start ik niet zelf op maar ik join er random eentje. Zo kom je meestal wel in een lobbie waar al een aantal mensen in zitten.

De auto die je in het begin kiest als auto is niet permanent je kan hem makkelijk vervangen. Gewoon een auto op straat jatten en naar de Los Santos Costums gaan en deze laten verzekeren. Je krijgt dan de melding dat je waarschijnlijk maar één voertuig kan gebruiken en of je deze wilt vervangen met het voertuig wat je al had. Wanneer je een garage hebt kan je meerdere voertuigen tegelijk krijgen. Wel moet je er rekening mee houden dat de auto's die je op straat vind en die ook online te koop zijn dat je deze niet kunt verzekeren. Je moet deze dan toch echt online kopen en in sommige gevallen betaal je wel de hoofdprijs. Waarschijnlijk word het voor jou dan ook pas later mogelijk om deze auto's te kopen. Ik ben nu level 45 en ik heb een garage waar twee voertuigen in kunnen. Heb nu in totaal één miljoen dollar verdient. Ik heb deze besteed aan mijn twee behoorlijk gepimpte wagens omdat ik dat persoonlijk leuker vind als een duur huis. Welke later natuurlijk wel in mijn bezit gaat komen maar dit had voor nu mijn voorkeur.

Link to comment
Delen op andere websites

Goedenmiddag allen,

Na GTA 5 uitgespeeld te hebben (niet 100%) toch maar begonnen met GTA online..

Ben op rank 7, en het schiet allemaal niet echt op. Missies laden duurt ongelofelijk lang, en als ik een missie wil

joinen, sta ik er alleen voor en ben ik host. Ligt dit aan mij of aan het spel??

Ook vraag ik me af of je je verzekerde auto kunt wijzigen, ik krijg nu telkens dezelfde lelijke bak als persoonlijk voertuig..

En als ik een garage koop, en auto's steel, kan je deze dan opslaan of moet je auto's kopen? en kan je deze auto's dan ook verzekeren?

Ooh ja, nog 1 beginnersvraagje, hoe kan ik jullie crew (gtaforum) joinen?

Missies van opdrachtgevers (Simeon en Gerald) start je inderdaad altijd alleen, je zult zelf mensen moeten inviten. Andere modes zoals races of deathmatches hoor je vaak wel in een bestaande game te joinen. Probeer eens via je mobiel een quick race te starten en kijk of je dan wel in een bestaande lobby komt.

Je persoonlijke voertuig kun je altijd veranderen, door gewoon op een nieuwe auto een tracker te zetten. Als je een garage hebt, kun je inderdaad auto's van de straat plukken, maar een deel van de hogere klasse (sportwagens en de superwagens) moet je via de in-game website kopen. Je kunt ze gewoon aanpassen, verzekeren en als eigen auto houden.

Volgens mij moet je, om de gtaforum crew te joinen, superlid zijn. Als je met mensen van dit forum wilt spelen, kun je ook gewoon in de chat duiken en vragen wie er online is en zin heeft om samen te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...