Jump to content

Terug keren naar freemode


MeGustaNL

Recommended Posts

Als ik met mijn 4 maten in een ''closed friend session'' zit zonder vreemden, en vanuit daar een missie start, kom ik wanneer ik na de missie naar freemode terug keer, telkens in een wereld vol vreemden. Weet iemand of ik dit kan veranderen? Ik wil namelijk niks met vreemden in de game te maken hebben omdat ik enkel met mijn vrienden wil gamen. Ik erger mij hier mateloos aan. Weet iemand hoe en of ik dat kan veranderen? Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet kan je dit niet veranderen. Ik heb hier zelf ook last van en zou het ook wel fijn vinden als hier een oplossing voor komt. Wat ik ook nog wel eens heb is dat we nog verdeeld worden over sessies dus dan moeten we elkaar opnieuw joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

er klopt idd iets niet helemaal met de matchmaking. Wanneer ik in een closed session met alleen vrienden zit komt het regelmatig voor dat er toch nog vreemden bij komen in de lobby terwijl er toch duidelijk closed staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...