Jump to content

Strength


AlexEvilR

Recommended Posts

het heeft volgens mij ook te maken met de kwaliteiten die je je personage hebt gegeven bij start, waardoor sommige skills zich beter/sneller ontwikkelen dan andere ?

mijn strength is 3.5streep (lvl25), hij was 1.5 bij start, ik heb zelden andere dan boze/rode bestuurders gebruikt als "spar" partner

ik ren en klim -denk ik- wel redelijk veel, mijn stamina is 4.5

*dat met die gekooide vrachtwagen en npc werkt wel (halve streep in enkele minuten), dus veel auto's met bestuurder er nog in schoppen zou ook moeten werken

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn strength is ongeveer 3,5.Ik heb het idee dat dit ook niet al te snel gaat.

Sporten helpt als het goed is ook om je strength omhoog te krijgen.

Zo heb ik laatst een potje golf gespeeld ;)

Dat gevoel heb ik helemaal bij Stealth, ik heb geen enkel benul hou ik dat omhoog krijg.

(ook niet waar het nuttig voor is)

Link to comment
Delen op andere websites

Stealth is eigenlijk alleen nuttig bij missies, alhoewel het merendeel de missies gewoon in Rambo stijl speelt. Andere spelers zien je toch steeds op de radar in freemode (behalve als je Lester belt) dus daar is het sowieso niet nuttig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je strength snel vol wilt hebben kan je ook tegen (een crewmate zn) auto schoppen ong. 20minuten lang, terwijl hij in zn auto zit. Na een tijdje zie je het balkje groeien per trap dat je geeft.

Stealth kan je krijgen door een bepaalde tijd (ong. 30min) in stealth te gaan staan en rondjes loopt.

Dit kan je doen als je zelf afwezig bent. Ga naar een redelijk open ruimte waar je rondjes kunt lopen. Zet iets tegen je knuppeltje aan (zodat je schuin naar voren loopt) en kom later terug.

Deze twee zijn anders redelijk moeilijk om snel vol te krijgen (en lung capacity, maar die hoef ik niet)

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Na vele uren spelen is mijn rank nu 290.

Maar mijn strenght is nog bijna net zo laag als toen ik twee jaar geleden begon.

Ik had gelezen dat je je strength omhoog kunt krijgen door te gaan golfen, tennissen, of handjedrukken.

Gisteravond heb ik 2 potjes golf gedaan, maar ik heb niet gezien dat mijn strength hierdoor is toegenomen.

- Hoeveel moet je ongeveer golfen voordat je strength toeneemt?

- En tegen andere spelers of alleen golfen maakt dat uit?

Werkt bovenstaande bericht, tegen auto's van andere spelers schoppen, nog steeds?

Het lijkt me niet dat andere spelers hier blij mee zullen zijn, en me misschien plat rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook in je eentje de missie "a titan of a job" starten, vervolgens ga je naar het strand en

ga je daar met iedereen vechten die je tegen komt (zonder wapen)

Doordat je het via een missie doet, krijg je geen politie achter je aan.

Per balkje ben je zo'n 30 minuten aan het rammen.

Bewerkt: door FonzieBonzo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het door boze omstanders als ik ze weer eens geraakt had met een auto met de vuisten neer te slaan. Zo bouwde ik mijn (inmiddels volle) strength op. Er is ook een ringfight/fist only deathmatch door iemand gemaakt die ik regelmatig voorbij zie komen. Zal ook wel helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

De beste en tot nu toe de snelste manier is een missie op te starten van Gerald ( in zijn missies is een wanted level uitgeschakeld ).

Rij naar de vespucci beach en sla erop los ( in de middag heb je de meeste omstanders ) binnen 1,5 uur had ik mijn strength bar vol. Ik weet dat er ook een truc was met het golfen echter had ik ergens gelezen dat dat inmiddels gepatched is.

Bewerkt: door scarfacekiller28
Link to comment
Delen op andere websites

Tipje voor degene die stealth ook vol willen hebben. Invite only opstarten / passive mode. Naar een plek met ruimte gaan (parkeerplaats LSC of het strand) , L3 indrukken (sluipstand) elastiekje om de L stick zodat je character rondjes blijft lopen. Controller wegleggen en iets leuks/nuttigs gaan doen en na een half uurtje ff checken hoe ie erbij staat. Works like a charm.

Link to comment
Delen op andere websites

De beste en tot nu toe de snelste manier is een missie op te starten van Gerald ( in zijn missies is een wanted level uitgeschakeld ).

Rij naar de vespucci beach en sla erop los ( in de middag heb je de meeste omstanders ) binnen 1,5 uur had ik mijn strength bar vol. Ik weet dat er ook een truc was met het golfen echter had ik ergens gelezen dat dat inmiddels gepatched is.

Er was ook een trucje, welke ik ook gebruikt heb, om in een dieplader te gaan staan en telkens tegen de wand aan te slaan. Deze is, volgens mij, nu ook gepatched.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu twee keer tijdens een missie naar het strand geweest om mijn strength te vergroten.

Je moet best een tijdje slaan en schoppen. En geregeld zoeken naar omstanders.

Die in de branding lopen of bij een vuurtje staan.

Wat ik leuk vind is om af en toe een strandganger in het strandvuurtje te slaan.

Ik ben inmiddels bij circa 65 van de 100%.

Soms ga ik ook even golfen.

Of met andere spelers een missie doen.

Om toch wat te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...