Jump to content

GTA Online - Meerdere problemen


Nick-

Recommended Posts

Lang verhaal maar het is het lezen waard! Help mij!

Onderwerpen:

• The Job Failed to donwload, please try again.

•Saving Failed - Unable to connect to the Rockstar games services

•Kan geen vrienden joinen zij mij wel.

ik heb een probleem, misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb al een tijdje veel problemen met GTA Online ik kan geen missie's race's of deathmatch, als ik een blauwe cirkel binnen loop, of als ik uitgenodigd word voor een race, missie, teamdeathmatch kan ik niet Joinen ik krijg namelijk na dat hij probeert te joinen dit in mijn beeld "The Job failed tot download, please try again." Dus ik heb het meerdere keren geprobeert maar steeds krijg ik het zelfde zinnetje links boven in mijn beeld. Vrij irritant, het vreemde is dat hij het 1 op de 100 keer wel doet dan staat er niks in me beeld en kan ik gewoon joinen + host. Ik heb meerdere dingen gedaan gezocht maar niks helpt.

Mijn volgende probleem is dat ik wat links onderin boven mijn radar ook een text in beeld krijg, daar staat "Saving Failed - Unable to connect to the Rockstar games services" na een lange tijd (verschild vaak) staat er dan "SAVE SUCCESSFUL" maar het staat er ook soms niet, het duurt soms 10 minuten voordat het weg is soms 3 uur nogal irritant als veel gedaan hebt (op missie's race's tdm's na) en dat je dan moet afsluiten / wilt gaan stoppen hij slaat het dus 9/10 keer niet op.

Mijn laatste probleem is nu ik kan geen vrienden joinen, ik kan mijn "Friends" in hoofdmenu ook niet laden hij laad gewoon niet. Dus zo kan ik ook niet aankruisen of ik ze wil invite'en of wil joinen nu is me enige optie nog > hoofdmenu > online > join friends vervolgens doet hij het dan ook niet, maar ze kunnen mij dus wel gewoon joinen, maar ik kan niks doen geen missie's niks ( al uitgelegd in mijn eerste onderwerp )

Dit is al een lange tijd zo, niemand heeft een oplossing rockstar bellen had geen zin, kan iemand mij helpen zal fijn zijn, ik had dit trouwens op het begin niet pas tot ik een nieuw personage heb ik ben nu level 14 door wat trofeeën en wat wegrace voor de politie, PLEASE HELP ME!

Mvg. Nick

Link to comment
Delen op andere websites

Zo chill! Bedankt dit heb ik al een lange tijd echt bedankt!

Werkt het? Als je vrienden daarna nog niet kan joinen ligt dat aan je NAT TYPE (die is dan waarschijnlijk 3, kun je testen bij PS3 netwerkinstellingen) die kun je veranderen doormiddel van UpNP aan te zetten, dan is je NAT TYPE 2 (Houd in dat de connecties met vrienden beter werken). UpNP kun je aanzetten in je router op de computer, daarvoor heb je het standaardgateway nodig. Dat doe je als volgt: Druk op start -> Typ bij zoek in cmd -> Open het, je ziet dan een zwart beeldje -> Typ daar achter je pc naam in dat zwarte beeldje: ipconfig dan zie je daar ergens je standaard gateway staan -> Typ je standaardgateway in bij de zoekbalk bovenaan google chrome, firefox, internet explorer wat je dan ook hebt. Dan kom je in je router, dan moet je een wachtwoord invoeren (als je die niet weet ga naar www.portforward.com en zoek je router op en dan standaard wachtwoord) dan ben je in de router, en dan moet je ergens in de settings UpNP op enable zetten. Als je dit hebt gedaan werkt het nog beter! 5 minuutjes werk en je hebt er veel plezier van! (kan geen kwaad bij internet het UpNP aanzetten) dan test je je internet op je ps3 en als het goed is staat er dan bij UpNP; Beschikbaar

Luuk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...