Jump to content

Crew Battle(s) ?


wzrdbram

Recommended Posts

Weet iemand of er ooit Crewbattles of iets dergelijks komen?

Zo niet lijkt het me best een leuk idee om daar iets van een Topic van te maken en dat je daar dan aan elkaar kan vragen of er iemand een Crew Battle wilt?

Gr wzrdbram

-------------

Sorry als er al zo'n soort van Topic of iets bestaat, kon namelijk niks vinden en ik bedoel Crewbattles met je Crew van de Social Club

Bewerkt: door wzrdbram
Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, maar ik bedoel net zoals bij Max Payne 3, daar staan ook allemaal leaderboards online van de Crew tegen Crew prestaties, en bij GTA niet, dus ik vroeg me dat af.

En misschien kunnen mensen elkaar hier dan uitdagen voor een Crewbattle als die functie er nog niet is.

En blijkbaar kan ik geen foto toevoegen om het te laten zien want ik kan niks toevoegen bij mijn media.. :?

Bewerkt: door wzrdbram
Link to comment
Delen op andere websites

wij hadden van de week soort van crew battle in een public server maar nadat mn maat paar auto's opblies met z'n rpg kreeg hij een puntmuts op z'n hoofd en de melding dat ie bad sport was. Vraag me af of het dan wel werkt in een invite only session. Anders wil ik graag een keertje meedoen! Maar ik wil geen bad sport aan m'n broek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het sowieso al appart, dat Crew gebeuren! Wanneer ik met een Crew-lid Teamdeatchmatch wil starten komen we niet eens in het zelfde team!
Je kan toch wisselen van team voordat je start?

Ja klopt, de host kan kiezen of die de teams eerlijk wilt maken of oneerlijk als het eerlijk is en je komt in het andere team dan kan je helaas niet naar je vriend als ze allebei al vol zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...