Jump to content

Frankling's Buffalo


PrutserNL

Recommended Posts

Ik kwam na een Job terug in Freemode, toen een Buffalo gewoon kwam aangereden. Ik jat hem, maar terwijl ik hem naar mijn garage aan het rijden ben, word ik gekickt door andere spelers. Wat een onzin.

Ik denk dat jij de normale Buffalo bedoelt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam na een Job terug in Freemode, toen een Buffalo gewoon kwam aangereden. Ik jat hem, maar terwijl ik hem naar mijn garage aan het rijden ben, word ik gekickt door andere spelers. Wat een onzin.

Ik denk dat jij de normale Buffalo bedoelt..

Oh, ik wist niet dat er een verschil was..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het verschil dan?

Ik kom iig met regelmaat 'n Bravado Buffalo tegen en ik zie geen verschil, noch merk ik verschil in rijgedrag. Zelfde geld overigens voor (Michaels) Obey Tailgater. Een Bohdi zoals die waar Trevor in rijdt heb ik nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het verschil dan?

Ik kom iig met regelmaat 'n Bravado Buffalo tegen en ik zie geen verschil, noch merk ik verschil in rijgedrag. Zelfde geld overigens voor (Michaels) Obey Tailgater. Een Bohdi zoals die waar Trevor in rijdt heb ik nog niet gezien.

De Buffalo van Franklin is de moderne uitvoering van de Charger, de Buffalo die je overal tegenkomt is een oudere versie. Die heeft zowat geen customization opties en rijdt, naar mijn mening, een stuk minder fijn.

Charger_2.jpg

Dat zijn de twee real life varianten. Links is de Buffalo zoals die van Franklin, rechts degene die je overal in de game tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt die verzekering wel dan bij die Buffalo V2.

Aangezien ik hier lees bij 2 mensen dat ze verzekerd hadden en de auto niet terug kregen van de Insurance company..

Anders schiet t niet echt op als dat niet werkt.

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

Zo ja, kan iemand me die laten duplicaten op de PS3. Mijn gt: KRKT

Ik heb de Obey Tailgater om te ruilen (of nog paar niet zeldzame auto's, wel alles 100% upgrades)

wil je trailgater voor mij duplicaten heb geen buffelo voor je ;(
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...