Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Beste leden van GTAForum, Toen ik gisteren deze quote las: Leuk weer, tijd voor een Nederlandse (GTAForum) versie? Ben ik in overleg gegaan met GTA-TOM, en we hebben besloten om het te doen. NOTE: Als je Game Capture hebt, zou je dit dan even willen melden? Het doel is namelijk om ook een Funny Moments GTAForum versie op YouTube te zetten. Datum: Zaterdag 9 november, 15:00 uur. Platform: Zoals in de titel gezegd: PS3. Wat gaan we dan doen? Het traditionele FREE ROAM!!! Deelnemers: -Ezra24rct3 (ezra24rct3)-Powerofwill (Wilskracht)-Frostcube_NL (Supergtagamer)-TimothyNED (.Timothy)-Joriz86 (Joriz) (Gamecapture)-Snaggyheadshot (Davedavy)-Tommie59 (Tommie59)-DeNeus21 (_Night-Men_)-Tompie9(Grand Theft Auto TOM)-Soulramon (Kenny-Petrovic)-Gamefreak046 (Indo1996)-Hultates (the-R)-Dionkoffie (Dionkoffie) (Gamecapture)-Vince0790 (Big Boss)-Elliot_Abrahams (3L1077)-Dipsie8 (Dipsie8) Reserve lijst: -kayanovic (AK47)-xCrazyShotgun (xCrazyShotgun)-TimothyNED (.Timothy)-vmdj0 (TheBig)-GekkieJ01 (GekkieJ01)-Tjarda1999 (Tjarda1999)-tjpjtjwj (Norik) Hopelijk gaan er veel mensen meedoen en wordt het een hele leuke middag! Voor vragen kan je Grand Theft Auto-TOM of bij mij komen. NOTE: Als je niet kunt en je hebt je ingeschreven, laat dit dan aan GTA-TOM of aan mij weten in een PB. Voor vrijdag 23:59! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 (bewerkt) Welke middag? *slaps himself* Mja, ik weet nog niet of ik er bij kan zijn volgende week.. Bewerkt: 1 november 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Welke middag? *slaps himself* Mja, ik weet nog niet of ik er bij kan zijn volgende week.. Heb er even bij gezet welke dag het is: Zaterdag.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 ik wil er wel bij zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak-deadfist Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Aanwezig !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 I ben er waarschijnlijk bij. Gamecapture heb ik niet. Volgend jaar januari waarschijnlijk wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Aanwezig !! Zou ik je PSN ID mogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 ik wil wel aanwezig zijn maar heb geen headset :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak-deadfist Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Aanwezig !! Zou ik je PSN ID mogen? AK-deadfist is mn psn id. heb nog niet veel tijd gehad om te ranke dus dit weekend ff gas erop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 ik had ook al een meeting georganiseerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik zal er waarschijnlijk bij zijn en het weer live streamen in de chat. Ik ga nog even kijken of het enkel via Twitch wordt opgenomen of ook nog eens op mijn schijf wordt gezet voor nog hogere opname kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 (bewerkt) ik had ook al een meeting georganiseerd Maar jij gaat niet live streamen Joriz: Je staat in de lijst! Bewerkt: 1 november 2013 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik doe mee. (Onder voorbehoud aangezien ik nooit mijn plannen van te voren weet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wzrdbram Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Je kan dan toch gewoon samen met Dion organiseren of ligt dat aan mij, ik vind het onlogisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik kan helaas deze keer niet meedoen. De tijd past helaas niet bij mijn schema Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.