Jump to content

[PS3] GTA: Online GTAForum Meeting!


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    24

  • dionkoffie

    9

  • Grand Theft Auto TOM

    6

  • Mynameisjeff

    5

Als er toch iets gebeurd wat niet word geaccepteerd moet het bij mij, of bij Joriz gemeld worden. Bij GTA-TOM kan het ook nog gemeld worden. Ik zal echter wat later komen en dus heb ik aan TOM gevraagd of hij de meeting even wou hosten. Ik moet mijn vader helpen met een barbeque te verplaatsen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gespeeld, en vond het erg leuk met jullie. Vooral die actie dat ik mijn vliegtuig in die van gtatom vloog en het overleefde was epic :D

Ja, haha. Dat was dus best onverwachts, zeker aangezien ik je nog probeerde te ontwijken. :7

---

Voor degenen die me vroegtijdig de game zagen verlaten: dacht dat ik moest eten, maar dat had ik dus verkeerd gehoord (damn you hearing loss). :7

Anyway, het was een gezellige event. Hopelijk zien jullie het zitten om dit vaker te gaan doen. The Los Santos Crew biedt wekelijks een evenement in Grand Theft Auto Online. Geïnteresseerd? Meldt je dan zeker eens aan. Zit je al bij een gang, dan kun je je ook als vriend aanmelden (ook deze groep mag deelnemen aan de activiteiten).

Hopelijk zien we je een volgende keer nog terug!

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer dat Joriz er niet bij was :( Voor de rest een leuke meeting, zeker voor herhaling vatbaar! Zelfde voor Ezra.

Ik vraag me eigenlijk af waarom Joriz er niet bij was. Want hij was gewoon online en zelfs bezig in GTA: Online. Maar inderdaad wel jammer.

Gelukkig hebben we het toch erg leuk gehad, hé. En daar gaat het uiteindelijk toch om. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...