Tommie59 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik doe mee. Joriz moet nog steeds een keer mee in de Shamal.(speciaal voor de Admins gekocht ) heb waarschijnlijk vanaf januari ook een game capture Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 heb waarschijnlijk vanaf januari ook een game capture Word het FSX alleen? Maar jullie staan in de lijst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Oh man, wat wou ik graag meedoen. Alleen heb ik geen ps3, heb ik geen GTA V en moet ik wachten tot de pc versie. Ach ja! De video wordt waarschijnlijk top! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 (bewerkt) Ik wil hier ook wel aan mee doen! Mijn PlayStation Netwerk naam is soulramon. Bewerkt: 1 november 2013 door Kenny-Petrovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 add me gamefreak046 dan mogen jullie een ritje maken in mijn hotrod of me electrice race autotje. haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 (bewerkt) ik had ook al een meeting georganiseerd Maar jij gaat niet live streamen Joriz: Je staat in de lijst! je had dat voortaan eerst kunnen zeggen voordat je zomaar mijn datum af pakt. ik kom ook. Headset ja. Eigenlijk pik ik dit niet maar voor deze keer laat ik je gaan Bewerkt: 1 november 2013 door dionkoffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hultates Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 (bewerkt) Ik heb wel tijd dus meld mij maar aan! PSN : Hultates Bewerkt: 1 november 2013 door the-R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik wist tot vandaag niet eens dat je een meeting ging houden zeg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
QustomiZed Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik wist tot vandaag niet eens dat je een meeting ging houden zeg... Had je het forum maar moeten lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 je had dat voortaan eerst kunnen zeggen voordat je zomaar mijn datum af pakt. Ik doe het volgende week en niet morgen 2 november. Ik doe het om 9 november. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Volgende week ben ik waarschijnlijk wel aanwezig, dus ik zou zeggen; count me in! Mijn PSN is Vince0790. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 (bewerkt) Ik wist tot vandaag niet eens dat je een meeting ging houden zeg... oo 9 november wist ik nie sorry Bewerkt: 1 november 2013 door dionkoffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wzrdbram Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ezra, vind t bullshit dat je zegt dat je dion zijn topic niet hebt gelezen. Had ook wat met hem kunnen afspreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ik ben niet vaak in het Online sub forum te vinden en heb zijn meeting niet in recente onderwerpen gezien, want toen was ik niet online. Dus dan kan ik er toch gewoon overheen gelezen hebben? Of zie ik dat nou verkeert? Zend maar een PB met je antwoord, en gaan we het hier gezellig houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 heb waarschijnlijk vanaf januari ook een game capture Word het FSX alleen? Nee, dat word dan een capture voor de PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.