dionkoffie Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Ezra, vind t bullshit dat je zegt dat je dion zijn topic niet hebt gelezen. Had ook wat met hem kunnen afspreken. het was 9 november en de mijne is morgen op 2 november Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 (bewerkt) Je kan dan toch gewoon samen met Dion organiseren of ligt dat aan mij, ik vind het onlogisch ik had ook al een meeting georganiseerd Maar jij gaat niet live streamen Joriz: Je staat in de lijst! je had dat voortaan eerst kunnen zeggen voordat je zomaar mijn datum af pakt. ik kom ook. Headset ja. Eigenlijk pik ik dit niet maar voor deze keer laat ik je gaan Blijkbaar heeft hij iets georganiseerd met Grand Theft Auto TOM. Misschien wou hij met een ander iets organiseren, I don't know Daar komt ook bij dat dit topic niet bedoeld is voor een ander event, maar voor de GTA: Online GTAForum Meeting. Niet voor een andere meeting.. Bewerkt: 2 november 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Kan ik een "misschien" plaatsje krijgen? Ik heb namelijk nog geen idee wat ik dan ga doen, maar wil wel een kijke komen nemen. Eliott_Abrahams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Kan ik een "misschien" plaatsje krijgen? Ik heb namelijk nog geen idee wat ik dan ga doen, maar wil wel een kijke komen nemen. Eliott_Abrahams Ja die kan je nog krijgen! Je staat er in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Schrijf mij maar op, ik zal er waarschijnlijk wel zijn, weet alleen niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Schrijf mij maar op, ik zal er waarschijnlijk wel zijn, weet alleen niet zeker. Je staat er in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik wil ook wel mee doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik wil ook wel mee doen. Je bent de laatste en je bent toegevoegd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 (bewerkt) Aaaaaah fak fak fak fak Wist niet eens dat dit er was, had graag mee willen doen. Mocht iemand niet kunnen, je kan me sowieso oproepen DeNeus21 hier, geen GameCapture. Bewerkt: 2 november 2013 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik kan misschien komen, weet het alleen nog niet zeker. PSN: kayanovic mét headset Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik zet jullie beiden in een speciale reserve lijst, voor de afmeldingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Al 18 mensen doen mee en ik verwacht ook nog meer. Dat betekend dus dat we moeten gaan splitsen omdat je maar met 16 in een lobby kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Het is een reserve lijst waar de mensen komen die nog willen, en eventueel wat mensen kunnen vervangen als hij/zij niet komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik wil best komen zet me maar op reserve lijst psn: xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2013 Ik wil best komen zet me maar op reserve lijst psn: xCrazyShotgun Je staat er in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.