Jump to content

[PS3] GTA: Online GTAForum Meeting!


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    24

  • dionkoffie

    9

  • Grand Theft Auto TOM

    6

  • Mynameisjeff

    5

ff vraag tusse door? we gaan elkaar niet killen, en elkaars auto kapot knalle toch? ben zuinig op mijn autotjes.

mischien kunne we race, doen dan omste beurt een laten winne want je krijg behoorlijk veel geld.

o jha wat leuk is als eentje cop case krijg, dan hij ondersteuning van ons krijg in onze choppers.

is dat geen leuk ideetje?

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, dat had ik niet verwacht, dat het lijstje daadwerkelijk zo vol zou raken dat er mensen op een reservelijst moeten komen te staan. :puh:

---

@indo1991: Even ter verduidelijking, het evenement is volgende week zaterdag 9 november pas. Niet vandaag. ;)

Of doelde je met je reactie op iets anders?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het al even in het topic van mijn gang gezegd, maar zal dat ook even tegen jullie zeggen: indien je niet kunt komen zou ik dit graag vóór zaterdag willen horen middels een PB. Je mag ook een PB sturen naar de host (Ezra), zolang één van ons het maar op tijd weet. Op die manier kunnen we iemand uit de reservelijst halen die in jouw plaats kan deelnemen.

Alvast bedankt!

Tom

Leider The Los Santos Crew

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...