Ezra24rct3 Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Nee, ik maak wel een nieuwe aan Maar toch bedankt dat je het aanbied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2013 Voor de 'regels' mag je gewoon de GTAGames.nl chat en de voocechat gebruiken. Natuurlijk mag je ze ook hier posten. Al hoop ik dat regels niet nodig zijn en we gewoon gezellig tegen elkaar kunne gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Als er toch iets gebeurd wat niet word geaccepteerd moet het bij mij, of bij Joriz gemeld worden. Bij GTA-TOM kan het ook nog gemeld worden. Ik zal echter wat later komen en dus heb ik aan TOM gevraagd of hij de meeting even wou hosten. Ik moet mijn vader helpen met een barbeque te verplaatsen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 En niet iedereen neerschieten of trollen dat is niet leuk. en als we gaan racen aub niet elkaar beuken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 worde we door iemand toegevoegd, of moeten we joine? voor we deze meeting hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Als ik om 3 uur de meeting start ga ik in een invite only sessie mensen inviten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Mijn recorder is nog steeds niet binnen, Ik kan deze meeting niet opnemen. Gelukkig hebben we joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Jullie hebben m'n PSN-Naam als Elliot_Abrahams genoteerd, in de plaats van Eliott_Abrahams. Misschien een klein detail, maar ik zou toch graag meedoen straks. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Losqualo Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Indien er naar verloop van tijd een plaats zou vrijkomen (na diegene die op de reservelijst staan)... ik heb wel zin om te spelen en ik zit nog wel een tijd online PSN-naam: losqualo20 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Ik heb even gespeeld, en vond het erg leuk met jullie. Vooral die actie dat ik mijn vliegtuig in die van gtatom vloog en het overleefde was epic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Was wel tof, het massaslagveld op de luchthaven. Alleen spijtig dat ik niet mee kon praten, zou anders wel toffer geweest zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 (bewerkt) Ik heb even gespeeld, en vond het erg leuk met jullie. Vooral die actie dat ik mijn vliegtuig in die van gtatom vloog en het overleefde was epic Ja, haha. Dat was dus best onverwachts, zeker aangezien ik je nog probeerde te ontwijken. --- Voor degenen die me vroegtijdig de game zagen verlaten: dacht dat ik moest eten, maar dat had ik dus verkeerd gehoord (damn you hearing loss). Anyway, het was een gezellige event. Hopelijk zien jullie het zitten om dit vaker te gaan doen. The Los Santos Crew biedt wekelijks een evenement in Grand Theft Auto Online. Geïnteresseerd? Meldt je dan zeker eens aan. Zit je al bij een gang, dan kun je je ook als vriend aanmelden (ook deze groep mag deelnemen aan de activiteiten). Hopelijk zien we je een volgende keer nog terug! Bewerkt: 9 november 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 (bewerkt) Het is jammer dat Joriz er niet bij was Voor de rest een leuke meeting, zeker voor herhaling vatbaar! Zelfde voor Ezra. Bewerkt: 9 november 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Het is jammer dat Joriz er niet bij was Voor de rest een leuke meeting, zeker voor herhaling vatbaar! Zelfde voor Ezra. Ik vraag me eigenlijk af waarom Joriz er niet bij was. Want hij was gewoon online en zelfs bezig in GTA: Online. Maar inderdaad wel jammer. Gelukkig hebben we het toch erg leuk gehad, hé. En daar gaat het uiteindelijk toch om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Sorry voor mijn late reactie. Ik voelde me helaas niet helemaal goed. Waardoor ik zelf niet meer heb gespeeld. Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.