Jump to content

Heel San Andreas vanaf het begin beschikbaar?


gta4everonmyps3

Recommended Posts

Hallo, ik weet namelijk niet in welke forum of topic "hoe noemt het" ik mijn vraag moet plaatsen smile3.gif ik ken niet veel van forums. De vraag : Kan je bij begin aankoop GTA V meteen overal op het land raken? Of is het zoals bij San Andreas dat je eerst moet de ene helft uitspelen en dan pas de weg opengaat? Ik rij namelijk liever zo los rond dan missies spelen smile3.gif Gewoon los je amuzeren en dieren schieten en op het veld crossen puh2.gif

>>> Door Jesperkaj: Berichten afgesplitst uit dit topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hiervoor een nieuw topic aanmaken in dit subforum. Om je vraag alsnog te beantwoorden ja dit kan. Je kan gelijk overal naartoe waar je wilt. Dit is ook moeilijker tegen te gaan omdat je hier niet twee of meer losstaande gebieden hebt. Het is nu meer een geheel geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik weet namelijk niet in welke forum of topic "hoe noemt het" ik mijn vraag moet plaatsen :) ik ken niet veel van forums. De vraag : Kan je bij begin aankoop GTA V meteen overal op het land raken? Of is het zoals bij San Andreas dat je eerst moet de ene helft uitspelen en dan pas de weg opengaat? Ik rij namelijk liever zo los rond dan missies spelen :) Gewoon los je amuzeren en dieren schieten en op het veld crossen :puh:
Je kan meteen door hele streek racen, alleen is de map nog wel klein voor Los Santos, je moet dus alles verkennen om de hele map in detail te kunnen zien. Je kan de volgende keer je vraag stellen, over GTAV bij GTA V General :)

Ninja'ed.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hiervoor een nieuw topic aanmaken in dit subforum. Om je vraag alsnog te beantwoorden ja dit kan. Je kan gelijk overal naartoe waar je wilt. Dit is ook moeilijker tegen te gaan omdat je hier niet twee of meer losstaande gebieden hebt. Het is nu meer een geheel geworden.

:) Thx voor de info !!!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...