gta4everonmyps3 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Hallo, ik weet namelijk niet in welke forum of topic "hoe noemt het" ik mijn vraag moet plaatsen ik ken niet veel van forums. De vraag : Kan je bij begin aankoop GTA V meteen overal op het land raken? Of is het zoals bij San Andreas dat je eerst moet de ene helft uitspelen en dan pas de weg opengaat? Ik rij namelijk liever zo los rond dan missies spelen Gewoon los je amuzeren en dieren schieten en op het veld crossen >>> Door Jesperkaj: Berichten afgesplitst uit dit topic.<<< Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Je kan hiervoor een nieuw topic aanmaken in dit subforum. Om je vraag alsnog te beantwoorden ja dit kan. Je kan gelijk overal naartoe waar je wilt. Dit is ook moeilijker tegen te gaan omdat je hier niet twee of meer losstaande gebieden hebt. Het is nu meer een geheel geworden. Reageren
Michael Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 (bewerkt) Hallo, ik weet namelijk niet in welke forum of topic "hoe noemt het" ik mijn vraag moet plaatsen ik ken niet veel van forums. De vraag : Kan je bij begin aankoop GTA V meteen overal op het land raken? Of is het zoals bij San Andreas dat je eerst moet de ene helft uitspelen en dan pas de weg opengaat? Ik rij namelijk liever zo los rond dan missies spelen Gewoon los je amuzeren en dieren schieten en op het veld crossen Je kan meteen door hele streek racen, alleen is de map nog wel klein voor Los Santos, je moet dus alles verkennen om de hele map in detail te kunnen zien. Je kan de volgende keer je vraag stellen, over GTAV bij GTA V General Ninja'ed. Bewerkt: 2 november 2013 door Extreem Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Je kan hiervoor een nieuw topic aanmaken in dit subforum. Om je vraag alsnog te beantwoorden ja dit kan. Je kan gelijk overal naartoe waar je wilt. Dit is ook moeilijker tegen te gaan omdat je hier niet twee of meer losstaande gebieden hebt. Het is nu meer een geheel geworden. Thx voor de info !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.