Jump to content

merryweather helekopter


Mr CJ

Recommended Posts

Weet iemand vanaf welke rank je naar Merryweather kan bellen voor een helicopter? Alvast bedankt.

ik dacht level 35, maar in ieder geval tussen level 20-35 moet het kunnen, weet het niet exact.

ALs tie geland is moet je de piloot een headshot geven, dan kan je zelf vliegen.

Stuk makkelijker. gebruik dataltijd

dat kan, maar hou er wel rekening mee dat merrryweather je tijdelijk kan blokkeren omdat je hun misbruikt, heeft volgens mij ook ergens op dit forum gestaan, is een leuke toevoeging. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ammo Drop $1000.

Backup Helicopter $5000 (Rank 20). Calls for a Buzzard helicopter to fly in and eliminate hostile players and other enemies. It will circle around the character for a while until it leaves.

Boat Pickup $250 (Rank 25).

Helicopter Pickup $1000 (Rank 30). Calls for a private Maverick to land at the player's location. Works like a taxi.

Call Mercenaries $7500 (Rank 35). Calls for mercenaries to track and eliminate a player. They will appear as 4 armed operatives driving a Mesa and will continue coming until the player is dead. Should they not succeed, a full refund is then given to the contractor.

Airstrike (Rank 50).

Bron: GTA.WIKIA.com

Bewerkt: door ballas4life
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Ik ben rank 45 en ik kon tot gisteren geen gebruik maken van die opties. Noch kon ik o.a. Martin en Ron bellen voor een job. Gisteren een paar missies gespeeld die ik wel kon doen (Simeon, Lamar,...) en sindsdien krijg ik de ene telefoon na de andere van Martin, Ron en Merryweather...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee.

Misschien is het ook lvl gebonden (kben 80)

De ene x kill ik hem met een advance rifle en dan met een pistool, shotgun of sniper net waar ik zin in heb.

Als je die gast neer schiet en je bent gelijk weer zeggen ze dat je niet de soort klant ben die hun willen ofso.

bel je 5 min later weer krijg je gewoon weer dat menu te zien dat je kan kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...