Jump to content

Hoe maak je een party?


BoneFlow

Recommended Posts

Hoe maak je een party in gta online? Zodat je daarna samen met je groep vrienden een online match kan zoeken.

Of kan dit alleen met host job? Dit probeer ik ook wel eens maar meestal duurt het dan vreselijk lang voordat er andere spelers joinen.

Weet iemand of je een party kunt starten, zoals in bijv CoD?

Want op deze manier werkt het voor geen meter.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je een party in gta online? Zodat je daarna samen met je groep vrienden een online match kan zoeken.

Of kan dit alleen met host job? Dit probeer ik ook wel eens maar meestal duurt het dan vreselijk lang voordat er andere spelers joinen.

Weet iemand of je een party kunt starten, zoals in bijv CoD?

Want op deze manier werkt het voor geen meter.

Ik geloof het niet, een iemand moet een sessie joinen en jullie moeten hem dan in progress joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je een party in gta online? Zodat je daarna samen met je groep vrienden een online match kan zoeken.

Of kan dit alleen met host job? Dit probeer ik ook wel eens maar meestal duurt het dan vreselijk lang voordat er andere spelers joinen.

Weet iemand of je een party kunt starten, zoals in bijv CoD?

Want op deze manier werkt het voor geen meter.

Ik geloof het niet, een iemand moet een sessie joinen en jullie moeten hem dan in progress joinen.

Ja precies, zo doe ik het nu ook altijd. Maar dat is waardeloos. Zit de match weer vol voordat je kunt joinen etc.

Ze mogen nog wel wat dingen gaan updaten komende tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel je eigen session maken, maar dit kan alleen in de Singleplayer.

Singleplayer -> Startmenu met kaart -> GTA: Online -> Go -> ...?

Daarna kan je kiezen als je een sessie wilt hebben waar je vrienden in kan, of alleen je crewleden. Daarna kan je ze handmatig inviten via de Friends menu, als je in GTA: Online bent. Verder kan je volgens mij niet meteen kiezen, maar moet je een random job kiezen die All over the place is. Hopelijk heb je je antwoord :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het niet mogelijk om met een volledige party een game te joinen. Iedereen zal dus individueel moeten joinen met de kans dat de game vol zit voordat je laatste vriend kon joinen. De enige optie is zelf hosten en dan alle spelers uitnodigen die je maar kan. Zoals ik in een ander topic al vermeld heb snap ik ook niet waarom rockstar het posse systeem uit red dead redemption niet in gta 5 heeft geplaatst. Het zou spelen met vrienden een stuk makkelijker maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...