Jump to content

Catchup functie bij race


Lorenzo572

Recommended Posts

Ja, ik weet dat dat een slipstream is, maar dat heeft niks met die instelling te maken.. die blijf je houden.

De persoon die eerste rijdt gaat langzamer, of gaat alleen de laatste plaats sneller? Of hoe zit dit precies..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik weet dat dat een slipstream is, maar dat heeft niks met die instelling te maken.. die blijf je houden.

De persoon die eerste rijdt gaat langzamer, of gaat alleen de laatste plaats sneller? Of hoe zit dit precies..

als je catchup aan hebt staan, betekent het inderdaad dat de gene die achter de nummer 1 harder kunnen rijden..

Link to comment
Delen op andere websites

***racen is het iedereen ramt je gelijk van de baan en met de motor klopt het ook niet lig vet ver voor ineens haalt ie me in en ik hem niet nooit ook maar iedereen haalt me in terwijl mijn motor ook nog sneller is en ja catch on stond aan maar waarom heb ik het dan niet!!!

>>> Door Big Boss: Let even op je taal alsjeblieft. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kankerracen is het iedereen ramt je gelijk van de baan en met de motor klopt het ook niet lig vet ver voor ineens haalt ie me in en ik hem niet nooit ook maar iedereen haalt me in terwijl mijn motor ook nog sneller is en ja catch on stond aan maar waarom heb ik het dan niet!!!

Veel op je achterwiel rijden, wanneer niet mogelijk is naar voren leunen en de kortste bochten maken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

1. let a.u.b. op je taalgebruik, zijn mensen die hier zeer slecht tegen kunnen

2. als je ingehaald word is het, zoals je zelf al zegt, catch up functie waar het aan ligt

3. als jij dit niet hebt, maar wel ingehaald word, kan het ook nog altijd custom vehicles liggen

4. iedereen ramt je gelijk van de baan, nou als je slim raced heb je hier een gigantisch voordeel aan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet die catchup altijd uit, maar gisteren joinde ik een race waar dat aan stond. Ik werd hard gebeukt, stond laatst en had ze nog alle 7 ingehaald. Er stond er 1 voor en die andere 6 reden bij elkaar.. Ik reed volgens mij 2 x zo hard als hun en vloog ze voorbij. Dit was een race met supercars op een lange brede weg en al het verkeer stond uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind racen zonder cath-up ook leuker. Al kan het enorm handig zijn,ik lag 8e in down the drain en een heel stuk achter, al bij de 1e bocht, dankzij de catch-up had ik een snelste rondetijd die 25 seconden sneller was dan de snelste van de overige 7. Uiteindelijk werd ik 1e met een toch nog aardige voorsprong.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij voorkeur zou ik catch up uitzetten, maar zo'n gigantisch probleem heb ik er niet mee. Veel grotere problemen heb ik met laffe racers die je continu rammen en pitten. Als je zo een race wil winnen... Uitzondering voor de laatste rechte lijn naar de finish, zeker met catch up aan, daar is het iedereen voor zichzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind races lastig. De ene keer heb ik gigantisch veel plezier, de volgende keer irriteer ik me rot.

Soms een keer tegen iemand aan rijden moet kunnen, niks geen probleem mee. Alleen irriteer ik me mateloos aan mensen die niet kunnen rijden, en dus opzettelijk iedereen van de baan kegelen, en dan nog winnen ook... Zeer onsportief/frustrerend.

Ook is het irritant als ze het aantal laps op 1 zetten.

2,3 of 4 laps vind ik veel leuker, en houd het spannend. Bij 1 lap heeft catch-up functie ook geen nut.

Of ik de catch-up functie leuk vind hangt er echt van af met wie ik race. Zijn het allemaal figuren die in de botsauto's zitten dan zie ik het nut er nog wel van in, aangezien het begin van de race een puinhoop is (als er meerdere laps zijn dan)

Als het spelers zijn die normaal racen op skill, dan vind ik het een waardeloze optie.

(BTW 8 laps zijn dan ook weer wat overdreven, dat had ik gisteravond :S)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...