Jump to content

Spelers gaan weg


Dunja

Recommended Posts

Hoi hoi,

De afgelopen week irriteer ik me enorm aan een blijvend probleem.

Uit het niets allemaal tegelijke tijd gaat iedereen uit de session. Maar dit legt natuurlijk aan mij. Ook als ik een race start alles gaat goed mensen in de game tot bij het startschot ik de enigste ben die in de race zit!! Het is een HEEL erg frustrerend . Eerst dacht ik dat mensen mij kickte maar dat bleek niet het geval. Wat is er aan de hand? Wat moet ik doen? Het spel staat op t randje om door midde te breken!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier ook veel last van vaak als ik een host ben van een race bijvoorbeeld en ik invite iedereen in de current sessie dan is ineens de hele map leeg en ben ik alleen

mijn psn is XXn0skiiizxX add me voor fun op gta 5 online

>>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Zelfde hier. De meerderheid 'left' en dan nog 1 of 2 mensen zijn zogenaamd 'joining', maar het gebeurt nooit dat ze echt joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Zelfde hier. De meerderheid 'left' en dan nog 1 of 2 mensen zijn zogenaamd 'joining', maar het gebeurt nooit dat ze echt joinen.

inderdaad, heeft dit met je eigen connectie te maken? of is dit gewoon een bug? ik had dit vandaag weer een paar keer, en dan leave ik de race, en dan kun je weer vanuit je appartement naar die race rijden, dat is vervelend als dat vaak gebeurd..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb af en toe het probleem dat als je klaar bent met een race, en je doet hem opnieuw & je terecht komt in de lobby, dat ik opeens host ben, en de rest geleaved is uit de lobby. ook sinds laatste week pas hier last van..

Zelfde hier. De meerderheid 'left' en dan nog 1 of 2 mensen zijn zogenaamd 'joining', maar het gebeurt nooit dat ze echt joinen.

inderdaad, heeft dit met je eigen connectie te maken? of is dit gewoon een bug? ik had dit vandaag weer een paar keer, en dan leave ik de race, en dan kun je weer vanuit je appartement naar die race rijden, dat is vervelend als dat vaak gebeurd..

Ik heb geen idee. Ik krijg soms wel dat ik 'timed out' ben en terug naar SP ga. Maar het is bij mij vandaag zowaar voor de eerste keer gelukt om te hosten na een replay. Of dat slechts eenmalig is, weet ik niet, want ik heb niks veranderd ofzo.

Bewerkt: door Losqualo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...