Jump to content

Generaal Pardon voor naamswijzigingen


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat zijn de regels ook alweer precies? Ik meen me te herinneren dat hoofdletters laten veranderen ("voorbeeld" -> "Voorbeeld") wel gedaan kon worden, maar dan niet officieel als naamswijziging gold (al was dit niet zo met lage streepjes verwijderen, sorry Haruhi). Maar geldt die regel nog steeds?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • MegaPilot

    4

  • SpacyColours

    4

  • Michael

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens Dutchy moest mijn namechange met een underscore omdat het met een simpele spatie niet werkte. Misschien handiger als me dat meteen werd verteld i.p.v. dat mijn naam toch verandert werd, maar niet hoe ik 't in gedachte had.

Als je dat toen aangegeven had, had ik het gelijk weer veranderd. Jij hebt pas gisteren tegen mij gezegd dat je dat eigenlijk niet chill vond. Ik verkeerde in de veronderstelling dat het zo prima was.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik zou graag mijn naam naar 'DennisBerry' willen veranderen.

Wil toch mijn eigen naam erin verwerken, de huidige naam is een heel oude nickname van mijn Runescape account :D.

Hier wil ik toch vanaf en op het internet 1 zelfde naam gebruiken.

Groet,

Dennis(Berry) :puh:

Edit:

Heb nu PB gestuurd i.v.m. de aanvraag naamswijziging

Bewerkt: door berrygosie
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de regels ook alweer precies? Ik meen me te herinneren dat hoofdletters laten veranderen ("voorbeeld" -> "Voorbeeld") wel gedaan kon worden.

is dit ook zo? want Ballas4Life in plaats van ballas4life staat toch veel strakker? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...