jobator Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Nu Generaal Pardon weer om het hoekje komt, mogen de kinders die dankzij hem weer rondlopen hier, ook een namechange? Ik wil nog steeds graag een namechange. Eentje die me niet doet herinneren aan de tijd van voor mijn ban. Als ik nou eens begin met heel lief te kijken? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 (bewerkt) Zou mijn naam naar xCrazyShotgun kunnen gezet worden? Bewerkt: 30 november 2013 door xCrazyShotgunn Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Zou mijn naam naar xCrazyShotgun kunnen gezet worden? Voor naamswijzigingen dien je een PB naar een Administrator (Dutchy3010, Joriz, .Levi. of PatrickW) te sturen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Zou mijn naam naar xCrazyShotgun kunnen gezet worden? Voor naamswijzigingen dien je een PB naar een Administrator (Dutchy3010, Joriz, .Levi. of PatrickW) te sturen Ok! zal ik even doen dankje. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 (bewerkt) Moet je nog stees een PB sturen naar bijv Joriz of Dutchy? Bewerkt: 13 oktober 2014 door SheldonCooper Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Uiteraard. Elke admin is in staat om je verzoek af te handelen. Verdere (korte) uitleg hier te vinden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Hmm vreemd. Want ik heb Dutchy meer dan een week geleden een PB gestuute. Alleen nog geen antwoord. .. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Hmm vreemd. Want ik heb Dutchy meer dan een week geleden een PB gestuute. Alleen nog geen antwoord. .. Ik ben in de tussentijd alleen op mobiel online geweest en dan kan het niet. Zal het vanavond doorzetten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Hmm vreemd. Want ik heb Dutchy meer dan een week geleden een PB gestuute. Alleen nog geen antwoord. .. Newsflash: sommige admins hebben een leven. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Ja sorry, ben heel ongeduldig Sorry Dutchy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Ja sorry, ben heel ongeduldig Sorry Dutchy Wait, Dutchy heeft wel een post gemaakt in Naamswijzigen topic. Maar je naam is nog niet gewijzigd? Slecht hoor Dutchy! :v Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Ja sorry, ben heel ongeduldig Sorry Dutchy Wait, Dutchy heeft wel een post gemaakt in Naamswijzigen topic. Maar je naam is nog niet gewijzigd? Slecht hoor Dutchy! :v Knoeien met bewijsstukken, foei! Toen jij dit postte had ik zijn naam al laaaang gewijzigd! Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Ja sorry, ben heel ongeduldig Sorry Dutchy Wait, Dutchy heeft wel een post gemaakt in Naamswijzigen topic. Maar je naam is nog niet gewijzigd? Slecht hoor Dutchy! :v Knoeien met bewijsstukken, foei! Toen jij dit postte had ik zijn naam al laaaang gewijzigd! Ik zag hem ook nog als Sheldon nadat je het postte in Naamwijzigingen hoor. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Ja sorry, ben heel ongeduldig Sorry Dutchy Wait, Dutchy heeft wel een post gemaakt in Naamswijzigen topic. Maar je naam is nog niet gewijzigd? Slecht hoor Dutchy! :v Knoeien met bewijsstukken, foei! Toen jij dit postte had ik zijn naam al laaaang gewijzigd! Ik zag hem ook nog als Sheldon nadat je het postte in Naamwijzigingen hoor. Uhm ja. Voetbal. Niet dat ik daar heel gelukkig van werd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.