Jump to content

custom cars in races


Redwhite

Recommended Posts

Hallo iedereen, Ik heb in meerdere reacties deze vraag voorbij zien komen alleen ik ben geen antwoord tegen gekomen, en er is ook nog geen topic over (correct me if I’m wrong). Dus dan maak ik die maar een.

Helpen customs cars bij racen wel of niet? Of helpt het alleen bij als catchup uitstaat, of maar voor een gedeelte?

Als het wel werkt ga ik namelijk in elke class een auto kopen/jatten en volledig tunen (moet iets met die 500k doen).

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hangt er hhel hard van af welke auto ue neemt want je kan voor bijvoorbeeld bij klasse sportwagens een snellere stelen/kopen dan die er in de lijt staan zoals bijvoorbeeld een volledig getunede Adder (Buggati Veyron)

Greetz

Norik

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een adder, maar dat is geen sportwagen maar een super-car. Deze kun je niet gebruiken in sportclass races. Zou wel heel oneerlijk zijn, met mijn vol getunede adder tegen compacts ;)

Custom cars werkt ja, maar je speed upgrades enz werken niet.. Alleen visueel & Suspension. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een adder, maar dat is geen sportwagen maar een super-car. Deze kun je niet gebruiken in sportclass races. Zou wel heel oneerlijk zijn, met mijn vol getunede adder tegen compacts ;)

Custom cars werkt ja, maar je speed upgrades enz werken niet.. Alleen visueel & Suspension. ;)

Dat is niet helemaal waar, als ik de kans krijg race ik met mijn volledig getunede Grotti Carbonizzare, en ik heb wel degelijk (een) betere acceleratie en remmen dan degenen die in 'normale' sportwagens rijden. Het antwoord op je vraag is dus: ja. Custom cars hebben alle upgrades die ze in free roam hebben ook in de races. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een adder, maar dat is geen sportwagen maar een super-car. Deze kun je niet gebruiken in sportclass races. Zou wel heel oneerlijk zijn, met mijn vol getunede adder tegen compacts ;)

Custom cars werkt ja, maar je speed upgrades enz werken niet.. Alleen visueel & Suspension. ;)

Dat is niet helemaal waar, als ik de kans krijg race ik met mijn volledig getunede Grotti Carbonizzare, en ik heb wel degelijk (een) betere acceleratie en remmen dan degenen die in 'normale' sportwagens rijden. Het antwoord op je vraag is dus: ja. Custom cars hebben alle upgrades die ze in free roam hebben ook in de races. :)

volgens mij bedoelde hij dat ook (hij zegt het alleen verkeerd :puh: ), alleen dat je top speed er niet beter van wordt. maar alles wat je verder zegt, klopt!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zo'n vermoede dat de top speed ook hoger ligt wanneer de auto getuned is. mits je niemand in je slipstream hebt hangen.

het custom gedeelte maakt alleen geen ruk uit wanneer die catch-up aan staat volgens mij, maar dit weet ik niet zeker.

Als sport wagen gebruik ik de Elegy RH8 (die je gratis kan "kopen") getuned rij je de standaard dingen er makkelijk uit.(engine lvl1)

Link to comment
Delen op andere websites

Als Custom aan staat, dan maken de standaard voertuigen geen schijn van kans ook met catchup aan.

Ik heb een Akuma volledig getuned, meestal host ik dan een race met custom en catchup uit.

Meer dan de helf van de races win je dan met gemak.

Als ik voor de cash race, is het altijd Dawn to drain 1 ronde, dat leverd dan een aardig zakcentje op. met 4 spelers al gauw z'n 10K of meer

Voor RP Crim rec met 2 ronders.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat catchup precies? Heb nu een getunede Akuma, wat is he slimst om nu in te stellen bij Down the Drain. Kan al aardig racen op die lap.


Okee ik weet het nu al, maar wat zijn goede remmen ; p met de normale akuma haalde ik de twee bochten heerlijk, ny vlieg ik er bij elke uit

Bewerkt: door Big Boss
Dubbelpost samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

BIj catchup gaan de voorste spelers zachter rijden zodat de ruimte tussen iedereen korter wordt.

BIj down to draine. 1 lap, custom aan, catchup uit, maar als je vaak 3 ofso word kan je het beter aan hebben.

Akuma kan aardig stik sturen, gewoon ff aan wennen.

Turbo start maken, scheelt echt een hoop.

Als je niet weet hoe dat werkt?! je moet pas gas geven op het moment dat er GO in de scherm verschijnt. dan trek je heel snel op.

Kwestie van goed time.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...