Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Favoriete inzending: Inzending 3

Eventuele opmerking: Sowieso vind ik de Sabre Turbo al een mooie auto, maar ik vind het pimpen ook mooi en subtiel gedaan. Ik hou niet zo van al die overdreven features, en deze ziet er gewoon zeer netjes uit :)

Alle deelnemers, succes verder! :tu:

Geplaatst:

Favoriete inzending:nummer 4

Eventuele opmerking:Redenen zat :) nummer 1 heeft echt afschuwelijke uitlaten. Verder veel van hetzelfde. Nummer 4 zit gewoon goed in elkaar, kwa kleur, velgjes etc. Ik ben benieuwd wie er wint :)

Geplaatst: (bewerkt)

Favoriete inzending: 7

Eventuele opmerking: Waarom is inzending 2 genomineerd? Een tot rat-rod omgetoverde pick-up is op geen enkele wijze 'n (sport classic) musclle car.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Favoriete inzending: 6

Eventuele opmerking: Een mooie sportieve klassieker. Is trouwens moeilijk om echt te kiezen welke nou er echt boven uitspringt.

Geplaatst: (bewerkt)

Favo Inzending 4

evt opmerking Wist niet dat je die auto zo mooi kon maken. Mn mond staat een beetje open. Nu moet ik een van mijn mooie auto's uit mijn garage halen om plek te maken voor deze schoonheid.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Eventuele opmerking: Waarom is inzending 2 genomineerd? Een tot rat-rod omgetoverde pick-up is op geen enkele wijze 'n (sport classic) muscle car.

even off-topic: De rat-loader valt in GTA-V / Online onder de muscle cars, en mag in deze wedstrijd dus gewoon meedoen.

Geplaatst:

Favoriete inzending:3

Eventuele opmerking: Inzending 8 had mijn tweede keus geweest, maar de velgen verpesten het een beetje voor mij :)

Dit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...