NandroDavids Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Favoriete inzending: Inzending 3 Eventuele opmerking: Sowieso vind ik de Sabre Turbo al een mooie auto, maar ik vind het pimpen ook mooi en subtiel gedaan. Ik hou niet zo van al die overdreven features, en deze ziet er gewoon zeer netjes uit Alle deelnemers, succes verder! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Favoriete inzending:nummer 4 Eventuele opmerking:Redenen zat nummer 1 heeft echt afschuwelijke uitlaten. Verder veel van hetzelfde. Nummer 4 zit gewoon goed in elkaar, kwa kleur, velgjes etc. Ik ben benieuwd wie er wint Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2013 4 dan maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Favoriete inzending: 7 Eventuele opmerking: Waarom is inzending 2 genomineerd? Een tot rat-rod omgetoverde pick-up is op geen enkele wijze 'n (sport classic) musclle car. Bewerkt: 12 november 2013 door FcUtreg4Life Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Favoriete inzending: 6 Eventuele opmerking: Een mooie sportieve klassieker. Is trouwens moeilijk om echt te kiezen welke nou er echt boven uitspringt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Favo Inzending 4 evt opmerking Wist niet dat je die auto zo mooi kon maken. Mn mond staat een beetje open. Nu moet ik een van mijn mooie auto's uit mijn garage halen om plek te maken voor deze schoonheid. Bewerkt: 12 november 2013 door .Whoopdidoo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Eventuele opmerking: Waarom is inzending 2 genomineerd? Een tot rat-rod omgetoverde pick-up is op geen enkele wijze 'n (sport classic) muscle car. even off-topic: De rat-loader valt in GTA-V / Online onder de muscle cars, en mag in deze wedstrijd dus gewoon meedoen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2013 Favoriete inzending: 1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Favoriete inzending: 8 Eventuele opmerking: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Favoriete inzending: 3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Favoriete inzending:3 Eventuele opmerking: Inzending 8 had mijn tweede keus geweest, maar de velgen verpesten het een beetje voor mij Dit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts