Venzio Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik moet toch wel zeggen dat het echt slecht is dat de helft van de artiesten (de grote/bekendere artiesten) niet aanwezig waren, beschamend veel. Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Ik moet toch wel zeggen dat het echt slecht is dat de helft van de artiesten (de grote/bekendere artiesten) niet aanwezig waren, beschamend veel. Klopt, vorig jaar was de show ook wat ja, 'completer' met de spectaculaire stukjes en andere performances. Nu is het wat, kaal en nieuw. Misschien hebben ze de volgende jaar - over twee jaar meer geluk met artiesten. Moet eerlijk zeggen dat ik de show in Frankfurt wel wat leuker vond. Op YouTube kan je ook daar veel filmpjes van vinden onder 'MTV EMA 2012 Frankfurt' Bewerkt: 11 november 2013 door Extreem Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Tjah, Nederland hè, wat kan hun dat nou schelen. Lang niet genoeg aandacht te krijgen. Heb de laatste 5/10 minuten gezien, gewoon om nog even te lachen. Miley Cyrus met haar jointje, oh oh oh, kijk mij in Amsterdam zijn Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Tjah, Nederland hè, wat kan hun dat nou schelen. Lang niet genoeg aandacht te krijgen. Heb de laatste 5/10 minuten gezien, gewoon om nog even te lachen. Miley Cyrus met haar jointje, oh oh oh, kijk mij in Amsterdam zijn Lady Gaga deed hetzelfde, één jaar terug in dezelfde plek #cyrusisacopycat. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 En ik was erbij toen ze dat deed. Nee, maar die Miley Cyrus is gewoon tien keer niks, daar ben ik het 100% mee eens. Ik heb een stukje gezien en zapte na vijf seconden ofzo al weg. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland Winaars EMA's 2013: Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven BEST WORLD ICON: Eminem BEST POP: One Direction BEST FEMALE: Katy Perry BEST MALE: Justin Bieber BEST LIVE: Beyoncé BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball BEST ROCK: Green Day BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars BEST HIP HOP: Eminem BEST ELECTRONIC: Avicii BIGGEST FANS: Tokio Hotel BEST LOOK: Harry Styles BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013) BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan) Serieus, door naakt op een bal te gaan zitten win je serieus prijzen? Waar gaat het heen met de wereld. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Serieus, door naakt op een bal te gaan zitten win je serieus prijzen? Waar gaat het heen met de wereld. ^ dit Ben wel blij dat Avicii "best electronic" in de wacht sleept, qua producties toch één van de betere naar mijn mening. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland Winaars EMA's 2013: Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven BEST WORLD ICON: Eminem BEST POP: One Direction BEST FEMALE: Katy Perry BEST MALE: Justin Bieber BEST LIVE: Beyoncé BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball BEST ROCK: Green Day BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars BEST HIP HOP: Eminem BEST ELECTRONIC: Avicii BIGGEST FANS: Tokio Hotel BEST LOOK: Harry Styles BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013) BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan) ik ken geen van die mensen, behalve Eminem ofc Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Gisteren waren om 21:00 de EMA's in Amsterdam, met een aantal zeer leuke optredens en momenten vond ik het dit jaar wel een geslaagde evenement. Hopelijk krijgen we nog een keertje hem in Nederland Winaars EMA's 2013: Beste nummer: Bruno Mars - Locked Out Of Heaven BEST WORLD ICON: Eminem BEST POP: One Direction BEST FEMALE: Katy Perry BEST MALE: Justin Bieber BEST LIVE: Beyoncé BEST NEW: Macklemore & Ryan Lewis BEST VIDEO: Miley Cyrus - Wrecking Ball BEST ROCK: Green Day BEST ALTERNATIVE: Thirty Seconds To Mars BEST HIP HOP: Eminem BEST ELECTRONIC: Avicii BIGGEST FANS: Tokio Hotel BEST LOOK: Harry Styles BEST PUSH: Austin Mahone (April 2013) BEST WORLD STAGE (WS): Chris Lee (Manland China/ Hong Kong/ Southeast Asia/ Taiwan) Serieus, door naakt op een bal te gaan zitten win je serieus prijzen? Waar gaat het heen met de wereld. Ik vind wel dat ze het verdiend na de fouten die ze (heeft) gemaakt. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) dus omdat je fouten maakt, verdien je een prijs? Waar gaat het heen met de wereld. Bewerkt: 11 november 2013 door ballas4life Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt. Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt. Eigenlijk wat je zegt, ja. Ze maakt een 'gekke clip'. Maarja, met fouten.. Twerken met Robin etc..? Ik zei het eigenlijk verkeerd. Ik vind dat ze het gewoon verdiend Reageren
Venzio Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt. Eigenlijk wat je zegt, ja. Ze maakt een 'gekke clip'. Maarja, met fouten.. Twerken met Robin etc..? Ik zei het eigenlijk verkeerd. Ik vind dat ze het gewoon verdiend Ze zou het verdienen als ze die fouten ook goed maakt, laten zien dat ze haar leven verbeterd in plaats van een joint op te steken op het podium, dan verdien je het. Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Die moet je me even uitleggen. Miley maakt een nogal, ja... gekke clip, wint daar een award voor, en jij vindt dat ze die 'verdient' omdat 'ze fouten heeft gemaakt'. Ik veroordeel je mening niet hoor, ben gewoon benieuwd wat je precies bedoelt. Eigenlijk wat je zegt, ja. Ze maakt een 'gekke clip'. Maarja, met fouten.. Twerken met Robin etc..? Ik zei het eigenlijk verkeerd. Ik vind dat ze het gewoon verdiend Ze zou het verdienen als ze die fouten ook goed maakt, laten zien dat ze haar leven verbeterd in plaats van een joint op te steken op het podium, dan verdien je het. Gaga heeft ook ooit een joint aangesteekt op het podium, in Amsterdam, in dezelfde gebouw. Zij heeft ook meerdere Awards.. Reageren
Venzio Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Wat dat betreft is de enigste award die zij hoort te krijgen de award; "Heks" & "Meeste vreemde aandachtszoeker".. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.