TekaLoca Posted November 11, 2013 Report Posted November 11, 2013 Awesome voor Bruno Mars! Helemaal mooi Quote
Michael Posted November 11, 2013 Author Report Posted November 11, 2013 (edited) Wat dat betreft is de enigste award die zij hoort te krijgen de award; "Heks" & "Meeste vreemde aandachtszoeker".. Laten we nu trouwens weer hebben over andere dingen, zoals de andere artiesten? Edited November 11, 2013 by Extreem Quote
_Night-Men_ Posted November 11, 2013 Report Posted November 11, 2013 Achja, Lady Gaga deed het ook al eens, was het al vergeten. Naja, dan krijgt zij de prijs van Miley, en benoem ik Miley nu tot extra onoriginele 'kijk ik ben in Amsterdam joint joint joint'-dame. Wel geinig dat de NVWA er achteraan gaat, 'roken op de werkplek!'. Net als bij Hans Teeuwen, wat een lachertje Verder iedereen genoten, zie ik Quote
Forever GTA Posted December 9, 2013 Report Posted December 9, 2013 Niet echt indrukwekkend deze keer, maar wel lachen om bepaalde momenten. En The host was kei leuk uitgekozen hiervoor. En serieus er werd ophef overgemaakt over het roken van Miley? wtf er zijn ergere dingen die zij deed of dergelijke zaken. Leuk hoe Katy perry het deed met parody's en zang, alleen kon ik van het zingen niet goed verstaan. Quote
Recommended Posts