TekaLoca Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Awesome voor Bruno Mars! Helemaal mooi Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Wat dat betreft is de enigste award die zij hoort te krijgen de award; "Heks" & "Meeste vreemde aandachtszoeker".. Laten we nu trouwens weer hebben over andere dingen, zoals de andere artiesten? Bewerkt: 11 november 2013 door Extreem Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Achja, Lady Gaga deed het ook al eens, was het al vergeten. Naja, dan krijgt zij de prijs van Miley, en benoem ik Miley nu tot extra onoriginele 'kijk ik ben in Amsterdam joint joint joint'-dame. Wel geinig dat de NVWA er achteraan gaat, 'roken op de werkplek!'. Net als bij Hans Teeuwen, wat een lachertje Verder iedereen genoten, zie ik Reageren
Forever GTA Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Niet echt indrukwekkend deze keer, maar wel lachen om bepaalde momenten. En The host was kei leuk uitgekozen hiervoor. En serieus er werd ophef overgemaakt over het roken van Miley? wtf er zijn ergere dingen die zij deed of dergelijke zaken. Leuk hoe Katy perry het deed met parody's en zang, alleen kon ik van het zingen niet goed verstaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.