Dexist Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Zoals de titel zegt. Wat heb jij gedaan me de 500k van rockstar? -Ik zelf heb het 205k appartement gekocht! -en heb alle kleding en bijbehoren gekocht die ik kon kopen -en nu sparen voor een mooie bak! Bewerkt: 12 november 2013 door xSANx-xERWINx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Je bedoelt met de 700.001 dollar? Ik heb het 400K appartement gekocht en een vacca gekocht. Natuurlijk ook wat upgrades Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Nice, jij kreeg 200k extra ? of die had je al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Entity XF gekocht. Nou ja, deels dan toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Ik heb de Monroe gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Richards Majestic, Apt 51 gekocht zodat ik wat meer auto's kwijt kan. Bati 801 gekocht en een beetje getuned. Twee fietsen gekocht om lekker 'sportief' te doen. Nu heb ik gelukkig nog zo'n $300.000 over dus hoop ik over een paar weken ook een Entity XF te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Nice, jij kreeg 200k extra ? of die had je al? Ik had geld gekocht en mijn character is toen verdwenen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Ik heb wat geld gedumpt in enkele upgrades op wagens en wapens. Toch maar es kijken naar een duur wagentje, nu ik het geld er voor heb. Mijn garage staat nog steeds vol met van-de-straat-geplukte auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 - JB700 gekocht - Cognoscenti Cabrio gekocht Ik dacht eraan om auto's te kopen, later kwam ik erachter dat ik vrijwel blut was en dat het achteraf niet de beste zet was geweest om zo snel twee auto's achter elkaar te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Huis van 335k. 9F gekocht en opgeleukt en toen was t geld op. Bewerkt: 12 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Appartement van 400K gekocht en toen weer ingeruild voor het appartement van 253K Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 - Weazel News Plaza Appartement gekocht (305k). - Coquette gekocht, en wat opgevoerd. Helaas als ik steeds online kom, heb ik last van geld verlies. Ik had dan eerst ook honderd duizend, en dit verdween opeens naar tachtig duizend, zonder ook echt een goede reden. Ik ga altijd eerst naar SP wanneer ik offline ga, en daarna pas de PlayStation 3 uitzetten. Ik hoop dat het geld op een of andere manier binnenkort ook weer terug komt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Richards Majestic, Apt 51 gekocht zodat ik wat meer auto's kwijt kan. Bati 801 gekocht en een beetje getuned. Twee fietsen gekocht om lekker 'sportief' te doen. Nu heb ik gelukkig nog zo'n $300.000 over dus hoop ik over een paar weken ook een Entity XF te kopen. Nu zijn we buren (Ik zit in Weazel plaza; aan de overkant van uw garage ongeveer) Handig, een privechaffeur als buurman Heb er mee doorgespaard en er een tank van gekocht Bewerkt: 12 november 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 Vacca gekocht en helemaal getuned, en toen was me geld weer op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2013 mijn auto's tot zo vere gepimt dat ze nice zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.