Jump to content

Wat heb jij gedaan met je 500k?


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    7

  • --Simon--

    5

  • Tommy-Vercetti

    4

  • Hmmpff

    4

Appartementje gekocht, Zion Coupe gekocht en gecustomized, Sniper rifle gekocht en gecustomized, overige wapens en voertuigen gecustomized, kleren gekocht en de rest uitgegeven aan munitie. :)

De Zion heb ik niet meer, net als die overige voertuigen. Het gros vd kleding en weapon upgrades gebruik ik niet en van m'n appartement heb ik spijt. Met andere woorden, ik ben niet zo handig bezig geweest. :D

Link to comment
Delen op andere websites

- Weazel News Plaza Appartement gekocht (305k).

- Coquette gekocht, en wat opgevoerd.

Helaas als ik steeds online kom, heb ik last van geld verlies. Ik had dan eerst ook honderd duizend, en dit verdween opeens naar tachtig duizend, zonder ook echt een goede reden. Ik ga altijd eerst naar SP wanneer ik offline ga, en daarna pas de PlayStation 3 uitzetten. Ik hoop dat het geld op een of andere manier binnenkort ook weer terug komt.. :-(

Ik heb echt precies het zelfde gedaan met het geld alleen een duurder appartement in hetzelfde gebouw.
Link to comment
Delen op andere websites

Voltic gekocht, helemaal geupgrade. Rij net richting LSC om de kleur te veranderen, iemand blaast mijn wagen op.

Bel Mors Mutual, geen Voltic meer

Ge-wel-dig! 500k binnen 5 minuten door mijn neus geboord dankzij een willekeurige eikel. Erg fijn dat die verzekering bug NOG steeds aanwezig is...

Link to comment
Delen op andere websites

Voltic gekocht, helemaal geupgrade. Rij net richting LSC om de kleur te veranderen, iemand blaast mijn wagen op. Bel Mors Mutual, geen Voltic meer Ge-wel-dig! 500k binnen 5 minuten door mijn neus geboord dankzij een willekeurige eikel. Erg fijn dat die verzekering bug NOG steeds aanwezig is...

Snap sowieso veel spelers niet.. lopen er alleen om andere kapot te knallen en auto's te vernielen..

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt aanstekelijk. Speler 1 veroorzaakt chaos bij speler 2 - 16 in een lobby. Spelers 2 tot 16 gaan ieder naar een andere lobby met een boze kop en starten daar een chaos. Langzaamaan wordt iedereen gigantisch agressief tegen elkaar

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eigenlijk een soort systeem moeten hebben waarin je als verschillende kleuren zichtbaar bent op de map, bijvoorbeeld: rood is uit op ruzie / chaos....wit is gewoon normaal. Schiet rood op wit, huppakee gekicked. Zo kunnen spelers die wel mekaar willen afmaken gewoon hun gang gaan.

Zou een hoop geerger uit de online wereld halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...