Jump to content

Wat heb jij gedaan met je 500k?


Dexist

Recommended Posts

Een Entity gekocht en wat upgrades aan de performance.

Ik had al 634,560 dollar (Ja ik weet het nog :7) dus die andere 4 ton heb ik daar aan uitgegeven en de rest bewaar ik voor munitie, hoeren, lapdances, en eventuele schade aan men auto's

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    7

  • --Simon--

    5

  • Tommy-Vercetti

    4

  • Hmmpff

    4

Ik heb een of ander appartement gekocht dichtbij de kust. Kostte maar 140k dus dat liet ik niet liggen. Ook zou ik nog wel een autootje willen kopen, als die niet te duur zijn. Ik heb 0,00 verstand van GTA:Online, laat staan interesse.. Maar toch was dat dus mijn aankoop :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een of ander appartement gekocht dichtbij de kust. Kostte maar 140k dus dat liet ik niet liggen. Ook zou ik nog wel een autootje willen kopen, als die niet te duur zijn. Ik heb 0,00 verstand van GTA:Online, laat staan interesse.. Maar toch was dat dus mijn aankoop :puh:

Ah. dat huis naast die pier?

Kweet niet exact hoe die heet (0115 Bay City Ave, Apt 45 dacht ik?) dat is wel een mooie locatie ja :)

Alleen jammer dat hij zo ver weg zit van alles.

Anders had ik hem ook gekocht ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weten jullie dit al maar anders is het wel makkelijk geld verdienen.

Als je socialclub gekoppeld is aan je xbox of PS dan kan je in online gratis een auto bestellen.

Dat kan je onbeperkt doen en die kan je ook verkopen om de 48 min (van wat ik gehoort heb, weet het dus niet zeker)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weten jullie dit al maar anders is het wel makkelijk geld verdienen.

Als je socialclub gekoppeld is aan je xbox of PS dan kan je in online gratis een auto bestellen.

Dat kan je onbeperkt doen en die kan je ook verkopen om de 48 min (van wat ik gehoort heb, weet het dus niet zeker)

Als je het niet zeker weet, kan je het ook beter niet posten he.

Wat bovendien hierboven staat is fout.

Er is inderdaad een glitch waarmee je gratis auto's kan kopen, hiervoor moet je wel het bedrag hebben.. Maar glitches zijn gay en ik gebruik ze niet. Ik zoek ze alleen op zodat ik ze kan uitlachen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weten jullie dit al maar anders is het wel makkelijk geld verdienen.

Als je socialclub gekoppeld is aan je xbox of PS dan kan je in online gratis een auto bestellen.

Dat kan je onbeperkt doen en die kan je ook verkopen om de 48 min (van wat ik gehoort heb, weet het dus niet zeker)

Als je het niet zeker weet, kan je het ook beter niet posten he.

Wat bovendien hierboven staat is fout.

Er is inderdaad een glitch waarmee je gratis auto's kan kopen, hiervoor moet je wel het bedrag hebben.. Maar glitches zijn gay en ik gebruik ze niet. Ik zoek ze alleen op zodat ik ze kan uitlachen :7

Als je iets niet zker weet moet je het niet zeggen he:-)

Je kan bij legendary sportcars de elegy gratis in je garage halen, is geen glitch:-)

Kijk maar eens ff, ik dacht dat je die ook kan verkopen bij LSC. krijg je in iedergeval meer voor dan dat je een auto van de straat pluk

Maar weet niet zeker of die verkocht kan worden

Bewerkt: door PrutserNL
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien weten jullie dit al maar anders is het wel makkelijk geld verdienen.

Als je socialclub gekoppeld is aan je xbox of PS dan kan je in online gratis een auto bestellen.

Dat kan je onbeperkt doen en die kan je ook verkopen om de 48 min (van wat ik gehoort heb, weet het dus niet zeker)

Als je het niet zeker weet, kan je het ook beter niet posten he.

Wat bovendien hierboven staat is fout.

Er is inderdaad een glitch waarmee je gratis auto's kan kopen, hiervoor moet je wel het bedrag hebben.. Maar glitches zijn gay en ik gebruik ze niet. Ik zoek ze alleen op zodat ik ze kan uitlachen :7

Als je iets niet zker weet moet je het niet zeggen he:-)

Je kan bij legendary sportcars de Elegy RH8 gratis in je garage halen, is geen glitch:-)

Kijk maar eens ff, ik dacht dat je die ook kan verkopen bij LSC. krijg je in iedergeval meer voor dan dat je een auto van de straat pluk

Maar weet niet zeker of die verkocht kan worden

Had dat dan eerder gezegd :7

De Elegy RH8 kan je normaal niet verkopen nee, maar doormiddel van een glitch kan je hem wel verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu 550K.. maar wat is wijsheid om hiermee te doen? Als ik een nieuwe auto koop moet ik eerst een garage hebben van 130K.. Welk appartement kan ik het best kopen? En welke garage?

Appratement van 253K is wel een aanrader. ligt op een goeie lokatie en is verder exact het zelfde als de duurdere varianten

ook 10 autos kwijt enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...