Jump to content

200.000+ appartement kwijt


Mr CJ

Recommended Posts

Je kan ze inderdaad beide kopen :D

alleen niet allebei in bezit hebben.

Toen jij die garage wilde kopen heb je ook in beeld gekregen dat als jij doorgaat met die koop, dat je dan je huis kwijt bent.

Mocht je dit niet gezien hebben, dan heb je te snel doorgeklikt. Want ze vragen een extra bevestiging of je alsnog door wilt gaan met de aankoop

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een appartement van +200.000, en ik kocht een (extra dacht ik) garagebox bij. Bijgevolg ben ik met appartement kwijt. Kan ik dit nog ongedaan maken. Ik dacht dat ik deze beiden kon kopen?

als je een appartement koopt en daarna een garage, staat er ook of je hem wilt vervangen he, daar ben jij mee akkoord gegaan helaas..

Link to comment
Delen op andere websites

daar gaan mijn zuur verdiende centen. Ik kreeg telkens telefoon van ...(naam vergeten) dat ik op een dienst kan rekenen als ik een garage had. was iets met "Mors....."

Mors Mutual Insurance(of zo)??

gewoon een verzekerings maatschappij, zorgen ervoor dat je auto terug komt als hij opgeblazen is. Verder niks

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

daar gaan mijn zuur verdiende centen. Ik kreeg telkens telefoon van ...(naam vergeten) dat ik op een dienst kan rekenen als ik een garage had. was iets met "Mors....."

Mors Mutual Insurance??

daar gaan mijn zuur verdiende centen. Ik kreeg telkens telefoon van ...(naam vergeten) dat ik op een dienst kan rekenen als ik een garage had. was iets met "Mors....."

Mors Mutual Insurance??

daar gaan mijn zuur verdiende centen. Ik kreeg telkens telefoon van ...(naam vergeten) dat ik op een dienst kan rekenen als ik een garage had. was iets met "Mors....."

Mors Mutual Insurance??

daar gaan mijn zuur verdiende centen. Ik kreeg telkens telefoon van ...(naam vergeten) dat ik op een dienst kan rekenen als ik een garage had. was iets met "Mors....."

Mors Mutual Insurance??

kopt

Link to comment
Delen op andere websites

Erg voor je, maar ik ben blij dat ik dit lees want ik had een mooie garage op het oog en hoogstwaarschijnlijk had ik ofwel dezelfde fout gemaakt, of niet geweten hebben wat te doen en alsnog de vraag hier op het forum gepost. :)

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

die verzekeringen zijn al afgesloten zodra ik een auto online koopt.. erg vreemd.. dacht dat dat altijd zelf gedaan moest worden..

Ja, elke wagen die je online koopt, komen standaard met een verzekering.

Wagens die je steelt en in je garage zet, die zul je zelf moeten voorzien van een verzekering. Bij de LSC onder Loss/theft protection kun je die erop zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...