Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle


Gta Ripper

SOTM  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft deze maand de SOTM?

    • Silverbyte [img]http://i.imgur.com/nxkxkrf.png[/img]
      6
    • Extreem [img]http://oi42.tinypic.com/jqpdzd.jpg[/img]
      5
    • Supergtagamer [img]http://i39.tinypic.com/zmcufd.jpg[/img]
      0
    • Gta Ripper [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/VENOM_zps4e7dccf6.png[/IMG]
      10


Recommended Posts

Okej, mijn twee favoriete waren die van Gta Ripper en Silverbyte, de andere zijn niet slecht, maar missen "iets". Mooi beetje mysterie, die signature van Gta Ripper, maar de rechterkant voelt toch wat leegjes aan, dan heb ik liever de complete, wat meer abstracte, sig van Silverbyte. Aldus zo gestemd.

Bedankt Nandro :7

Link to comment
Delen op andere websites

Silverbyte, apart design. De signature is een beetje te hoog vind ik. Als je hem iets verkleint zou hebben, zou de (ik noem het maar ff) flare wat meer gecentreerd zijn, en dus wat mooier uitziet. :)

Extreem, eveneens een apart design. Ik heb al veel signatures met die stock voorbij zien komen maar nog geen 1 op de manier hoe jij het presenteert. Ik vind het vrouwtje een beetje getansprayed zeg maar, wat bruiner als normaal. Wat heel erg goed aansluit op de blurry achtergrond. Volgens mij heeft het design niet echt veel tijd gekost. Maar dat hoeft ook niet altijd om iets moois op tafel te zetten.

Supergtagamer, achtergrond is nice, die honinggraten links zijn een leuke toevoeging, misschien had aan de rechterkant ook zo'n stukje gekunt voor het op te vullen. De render vind ik zeer slecht gekozen. Het is niet scherp en is heel slecht geknipt (zelf gerenderd? Click meh for tips) Verder past de render ook niet echt bij de achtergrond. Schaduw van de render maakt het om eerlijk te zijn ook niet veel mooier, eveneens de de dikke border.

GTA-Ripper. Jij verrast me elke keer weer hoe jij zo'n designs uitpoept. Achtergrond is echt glamourous, heerlijke kleuren combinaties van de render in de achtergrond gestopt. Kan er niet meer van maken dan een topdesign. Ben ook niet anders van je gewend.

Ik vond het een moeilijke keuze. Er zit zoveel diversiteit in de signatures. Thema is niet voor niks Freestyle. Maar ik ga in plaats van het professionele design naar het wat minder professioneel design.

Extreem you got my vote :)

plox remove editline, kleaute typo's..

>>> Door Thundercover: Done, hier heb je een mod-tag.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me bijna volledig aan bij Phoenyxar. Bijna, omdat:

Mooi beetje mysterie, die signature van Silverbyte, maar de rechterkant voelt toch wat leegjes aan, dan heb ik liever de complete, wat meer abstracte, sig van Silverbyte.

Want dat slaat natuurlijk nergens op :clown:

Ik denk daar namelijk als volgt over: mooi beetje mysterie, die signature van Gta Ripper, maar de rechterkant voelt toch wat leegjes aan, dan heb ik liever de complete, wat meer abstracte, sig van Silverbyte.

Derhalve gestemd op Silverbyte :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, zowel Ripper als Silverbyte hebben een mooi werkje geleverd. Extreem en Supergtagamer natuurlijk ook: Extreem z'n signature is erg leuk, maar bij die van Supergtagamer lijkt de render er niet erg goed in verwerkt te zijn.

Silverbyte heeft een leuke signature, met dat abstracte. Alleen lijkt het mij precies wat betekenis of wat leven te missen, en dat is wat Ripper in mijn ogen beter heeft gedaan. De signature heeft een thema, en de kleuren zijn mooi met elkaar verwerkt. Alles is wat subtiel, maar dat maakt hem net zo goed. Op het eerste zicht zag ik namelijk precies een slang, en daarna toch weer een clow en een beetje later zie je daar dan ook nog precies een omhooggestoken duim.

Erg mooi werk, mijn stem gaat dus naar Gta Ripper.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal fijne signatures maar er zijn er toch twee die er weer bovenuit steken. Dat zijn dan die van Gta Ripper en Silverbyte. Het is dan ook een moeilijke keuze, aangezien ik wel fan ben van het type dat je hebt gemaakt, Silverbyte.. Dat waren ook steeds de soorten achtergronden die ik vroeger vaak gebruikte op mijn mobieltjes, dat abstract..

Maar zoals al vaker de afgelopen jaren, krijgt Gta Ripper weer mijn stem. Ik heb dan niks met die Venom-shit, maar je maakt die lelijkerd wel gelijk een pakje mooier met de effecten eromheen, waar ik overigens nog steeds van versteld staat hoe je het steeds flikt.

Als ik op twee verschillende sig's had kunnen stemmen kregen jullie allebei mijn stem, maar helaas moet er een keuze gemaakt worden, en ik ga voor Gta Ripper.

Extreem: Je sig is wel goed, simpel, maar dus té simpel om te kunnen concurreren met Gta Ripper en Silverbyte.

supergtagamer: Bij jou is er ook wel progressie te zien de laatste maanden, maar deze van je vind ik net weer ietsjes minder. Het lijkt of Guetta er gewoon is opgeplakt, en je een shadow hebt toegevoegd, en daar blijft het bij. Qua kleur van de achtergrond; die past er wel bij, dus da's wel een goede keuze.

-----------

Ik heb mezelf overtroffen met mijn rates zeg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Silverbyte gestemd. Zijn signature spreekt mij het meest aan en ziet er erg strak uit. :tu:

Ik ben het met TekaLoca eens wat betreft de signature van supergtagamer: je achtergrond is fantastisch, maar je render lijkt er op het laatste moment opgeplakt te zijn. Over de signatures van Extreem en Gta Ripper heb ik eigenlijk geen opmerkingen; ze zien er beide uitstekend uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle signatures zijn mooi, bijvoorbeeld die van Gta Ripper en Silverbyte. Maar ik weet nog steeds niet welke keuze ik zou echt moeten maken. Ik denk er even een kwartier over na, aangezien ik beide het van harte gun met hun prachtige signatures :$

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Extreem gestemd, (die vind ik extreem mooi :engel:)

Je signature oogt in vergelijking met de anderen vrij "simpel" maar toch spreekt die mij juist het meeste aan!

Ik denk wel dat je moet oppassen dat het niet te simpel gaat worden, met een tekst of een leuk randje eromheen word het nog leuker! :)

Overigens is de rest van de signatures ook gewoon heel knap werk natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op GTA Ripper. Tegenover die creatie vind ik die van Extreem toch net iets te simpel om te kunnen concurreren met Ripper.

Maar zoals al vaker de afgelopen jaren, krijgt Gta Ripper weer mijn stem. Ik heb dan niks met die Venom-shit, maar je maakt die lelijkerd wel gelijk een pakje mooier met de effecten eromheen, waar ik overigens nog steeds van versteld staat hoe je het steeds flikt.

Precies hetzelfde wat Teka zegt dacht ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

supergtagamer: Bij jou is er ook wel progressie te zien de laatste maanden, maar deze van je vind ik net weer ietsjes minder. Het lijkt of Guetta er gewoon is opgeplakt, en je een shadow hebt toegevoegd, en daar blijft het bij. Qua kleur van de achtergrond; die past er wel bij, dus da's wel een goede keuze.

Ik had deze signature dan ook in augustus geloof ik gemaakt, alleen sotm werd opgeschoven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...