Michael Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Door privé omstandigheden moet ik helaas de meeting paar dagen later verschuiven. More information will come soon Reageren
JariP Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ik wil ook wel graag meedoen, PSN: ThaMarioMadNess . Headset: Nog niet Reageren
Michael Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Meeting wordt verplaatst naar 26 november. Graag melden als je niet kan komen Ik wil ook wel graag meedoen, PSN: ThaMarioMadNess . Headset: Nog niet Je staat erbij. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Kan het niet naar het weekend verschoven worden? Desnoods naar een zondag? Ik kan namelijk noet doordeweeks... Reageren
Michael Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Kan het niet naar het weekend verschoven worden? Desnoods naar een zondag? Ik kan namelijk niet doordeweeks... Nope.. Dit is de snel mogelijkste datum waar ik wel op kan Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Kan het niet naar het weekend verschoven worden? Desnoods naar een zondag? Ik kan namelijk niet doordeweeks... Nope.. Dit is de snel mogelijkste datum waar ik wel op kan Dat is jammer. Doordeweeks komt mij ook veel minder goed uit, terwijl dit juist 'n mooie gelegenheid was om m'n virtuele bakkes ook 'ns te laten zien. Uhm ..... zet me maar op de lijst, probeer wel wat tijd vrij te maken. PSN naam: FcUtreg4Life Headset: ??? nog niet, maar wellicht dan wel Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Huh er staat in de lijst dst ik geen headset heb, terwijl ik deze gewoon heb. Reageren
Michael Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Huh er staat in de lijst dst ik geen headset heb, terwijl ik deze gewoon heb. Het spijt me, waarschijnlijk een foutje gemaakt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Ik zie nu dat het om 19:00 uur is, dus ik kan gewoon Reageren
Sgtamaster Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Geplaatst: 20 november 2013 Hoop dat ik er ook bij kan zijn Psn: jordy_storm_024 Headset: ja Ps. weet het dus niet zeker Reageren
Wazige Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum Ik zou ook graag meedoen met de online meeting! PSN: wazigen Headset: Misschien Reageren
Michael Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2013 (bewerkt) Hoop dat ik er ook bij kan zijn Psn: jordy_storm_024 Headset: ja Ps. weet het dus niet zeker Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum Ik zou ook graag meedoen met de online meeting! PSN: wazigen Headset: Misschien Heey Wazige, welkom op het GTAForum! Ik zal je meteen erbij zetten! Nadat ik deze twee heren nog heb geplaatst, is de lijst nu helemaal vol! Je kan je nog wel aanmelden voor de reservelijst. Bewerkt: 22 november 2013 door Extreem Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Leuk hé, een reserve lijst Reageren
Michael Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Leuk hé, een reserve lijst Hoe bedoel je? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik moet onverwachts werken dus ben pas om half 10 thuis. Als jullie dan nog online zijn zal ik mij bij jullie voegen maar anders heb ik pech. Helaas voor mij want het werd zo te zien erg druk en dat vind ik leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.