_Night-Men_ Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2013 Prop me maar in de reservelijst, misschien kan ik ook nog wel even komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 (bewerkt) Ik heb er zin in. Bewerkt: 24 november 2013 door xCrazyShotgunn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Ik moet onverwachts werken dus ben pas om half 10 thuis. Als jullie dan nog online zijn zal ik mij bij jullie voegen maar anders heb ik pech. Helaas voor mij want het werd zo te zien erg druk en dat vind ik leuk. Oké. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazige Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Hoop dat ik er ook bij kan zijn Psn: jordy_storm_024 Headset: ja Ps. weet het dus niet zeker Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum Ik zou ook graag meedoen met de online meeting! PSN: wazigen Headset: Misschien Heey Wazige, welkom op het GTAForum! Ik zal je meteen erbij zetten! Nadat ik deze twee heren nog heb geplaatst, is de lijst nu helemaal vol! Je kan je nog wel aanmelden voor de reservelijst. Hey bedankt gelukkig kon ik er nog bij! Ik heb nog wel een vraagje (want ik heb eigenlijk nog niet met een groep gespeelt), Moet ik gewoon online zijn bij GTA zodat ik dan word uitgenodigd of moet ik zelf iets doen om bij jullie in het spel te komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Hoop dat ik er ook bij kan zijn Psn: jordy_storm_024 Headset: ja Ps. weet het dus niet zeker Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum Ik zou ook graag meedoen met de online meeting! PSN: wazigen Headset: Misschien Heey Wazige, welkom op het GTAForum! Ik zal je meteen erbij zetten! Nadat ik deze twee heren nog heb geplaatst, is de lijst nu helemaal vol! Je kan je nog wel aanmelden voor de reservelijst. Hey bedankt gelukkig kon ik er nog bij! Ik heb nog wel een vraagje (want ik heb eigenlijk nog niet met een groep gespeelt), Moet ik gewoon online zijn bij GTA zodat ik dan word uitgenodigd of moet ik zelf iets doen om bij jullie in het spel te komen? Als het goed is, krijg je binnenkort een vriendschapsverzoek van Mitchiem (ik) en krijg je tijdens de meeting een berichtje van PSN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazige Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Oke bedankt Ik wacht dan op je vriendschapsverzoek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Ik moet onverwachts uit eten of ik er nog bij ben later in die avond weet ik niet zou wel gezzelig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 25 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Iedereen heeft een Invite gekregen, helaas kon ik de PSN 'jordy_storm_024' niet toevoegen, aangezien deze niet bestaat. Ook 'wazigen' bestaat helaas niet op PlayStation Network. Hopelijk kan iedereen zo snel mogelijk de invite accepteren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FloorkeB Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 FloorkeB, headset ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazige Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2013 Oh.. Ja het is wazigevogel inplaats van alleen wazigen (dat was de naam op mijn playstation), Sorry foutje ik doe het ook voor het eerst hopelijk kan je het verzoekje nu wel sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Oh.. Ja het is wazigevogel inplaats van alleen wazigen (dat was de naam op mijn playstation), Sorry foutje ik doe het ook voor het eerst hopelijk kan je het verzoekje nu wel sturen Je doet je naam er eer aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redwhite Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 zet me nog maar op de reservelijst. psn: Flux_assault headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Vandaag is de meeting er! Ik heb er super veel zin in, jullie ook? FloorkeB, headset ja. Helaas is de meetinglijst helemaal vol, alleen ben ik bang dat er toch wel mensen zijn die toch niet komen. Daarom krijg je om de tijdstip van de meeting een vriendschapverzoek, en krijg je een invite als de meeting niet vol is. Oh.. Ja het is wazigevogel inplaats van alleen wazigen (dat was de naam op mijn playstation), Sorry foutje ik doe het ook voor het eerst hopelijk kan je het verzoekje nu wel sturen Ik stuur je een verzoek om 19:00! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Mag ik ook nog op de (reserve)lijst ? Ik wil graag meedoen vanavond! PSN dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2013 Ik heb zin in vanavond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.