Jump to content

bloed


Damos

Recommended Posts

nadat je zo'n missie hebt gedaan dat je een man uit een gevangenis moet bevrijden door een bom zit er bloed op de muur.

dat bloed zit ook in vc dat in apartement 3c of zoiets is dat bloed nageaapt? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

nadat je zo'n missie hebt gedaan dat je een man uit een gevangenis moet bevrijden door een bom zit er bloed op de muur.

dat bloed zit ook in vc dat in apartement 3c of zoiets is dat bloed nageaapt? :huh:

Nee dat bloed in Vice City is een Easter egg...

Er is een film.. 'Scarface" (die je trouwens gezien moet hebben :puh: ) Waarin dit bloed ook voorkomt.. in de film slachten ze iemand af met een kettingzaag...

Dit hebben ze er in Vice City ook in gezet ;)

Dat bloed in GTAIII is van een gevangenis... ik denk dat er waarschijnlijk iemand vermoord is... of in mekaar geslagen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bloed in GTAIII is van een gevangenis... ik denk dat er waarschijnlijk iemand vermoord is... of in mekaar geslagen ;)

hahahaha mooie zin!

Dat bloed is van een bewaker van de gevangenis die het familielid van Kenji bewaakte.

In de missie Kenbu bust out maak je een gat in de gevangenismuur door er een politie auto met een bom voor te zetten.

Zelf sla je niemand in elkaar maar Kenbu slaat we liemand in elkaar of word zelf in elkaar geslagen

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat bloed in GTAIII is van een gevangenis... ik denk dat er waarschijnlijk iemand vermoord is... of in mekaar geslagen ;)

hahahaha mooie zin!

Dat bloed is van een bewaker van de gevangenis die het familielid van Kenji bewaakte.

In de missie Kenbu bust out maak je een gat in de gevangenismuur door er een politie auto met een bom voor te zetten.

Zelf sla je niemand in elkaar en Kenbu doet dat ook niet :blink:

Ik bedoel ook niet dat je zelf iemand in elkaar hebt geslagen of moet slaan ;)

Maar dat bloed op die muur daar... Misschien is er in die cel iemand in elkaar geslagen of vermoord? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging er zelf altijd vanuit dat diegene die je bevrijdt daar in elkaar geslagen werd door de bewakers, maar ik weet niet meer hoe het verhaal nu precies in elkaar zat... Is alweer een tijdje geleden.

Maar het is inderdaad dezelfde image als het bloed in Apartment 3C, dat klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou,ik heb de missie wel zeker 3 keer opnieuw gespeeld en ik hoorde niets alleen soms 1 klopje op de hele missie.

dan moet je die missie maar nog een keer doen en het geluid wat harder doen als je voor die muur staat waar je de politie auto met bom voor moet zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik bedoel door de bom dan was hij ook geexplodeerd

maar hij is wel mishandeld.

maar als je dat geluid hoort van dat hij mishandeld word waar is de politie dan

Bewerkt: door Capten Barbossa
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...