Jump to content

Tips voor goeie playlist


flavio1984

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Voor patch 1.06 verdiende ik mijn geld met races. Was goed onderweg met sparen om een Entity te kopen en uit te bouwen (had +-500000 bij mekaar geraced), maar dit gaat me op deze manier niet meer lukken.

Daarom wil ik even weten wat volgens jullie goeie missies of races zijn waar nog wel geld mee te verdienen valt.

De mission 'Pot Shot' is bijvoorbeeld een vrij makkelijke, waarmee je 7000 verdient op normal.

Kennen jullie er nog een paar, zodat ik een $$$-playlist kan maken?

Thanks!

post-138356-0-31163000-1385026894.jpg

Bewerkt: door flavio1984
Link to comment
Delen op andere websites

de missio coveted verdient ook goed. Stel in: easy, noon en clear. Zo kill je de gastjes met 1 sniper kogel en kun je ze ook goed zien. Duurt ongeveer 5 minuten (schat ik) en je krijgt 12K per keer.

interessant topic! ik vroeg me ook al af hoe ik snel geld verdien na de patch

Link to comment
Delen op andere websites

de missio coveted verdient ook goed. Stel in: easy, noon en clear. Zo kill je de gastjes met 1 sniper kogel en kun je ze ook goed zien. Duurt ongeveer 5 minuten (schat ik) en je krijgt 12K per keer.

interessant topic! ik vroeg me ook al af hoe ik snel geld verdien na de patch

verdien je 12k alleen de eerste keer? of ook de andere keren? aangezien de 2e keer dat je dezelfde missie doet verdien je maar 50% he.

Link to comment
Delen op andere websites

de missio coveted verdient ook goed. Stel in: easy, noon en clear. Zo kill je de gastjes met 1 sniper kogel en kun je ze ook goed zien. Duurt ongeveer 5 minuten (schat ik) en je krijgt 12K per keer.

interessant topic! ik vroeg me ook al af hoe ik snel geld verdien na de patch

verdien je 12k alleen de eerste keer? of ook de andere keren? aangezien de 2e keer dat je dezelfde missie doet verdien je maar 50% he.

aangezien dit een missie uit de online-jobs-host jobs-mission is, verdien je elke keer 12k. Ik weet alleen niet 100% zeker of dat met 1.06 is veranderd maar ik denk van niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de missie Coveted brengt nog steeds 12000 per x op. Ik denk dat, voor de mensen die het geld van het racen missen, deze missie perfect is. De gemiddelde racer is beter af met deze missie qua geld dan het racen. Ik doe deze constant en als je met een paar mensen bent die heel de tijd bij elkaar blijven en de missie smooth replayen dan kun je makkelijk rond de 85000 per uur verdienen. Doe je na een uurtje nog even je auto verkopen zit je bijna op een ton.

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad de missie coveted is momenteel het beste, per uur ca. 120k cash indien je een redelijk team hebt. Ik heb hem enkele keren gedaan, probleem is alleen dat veel spelers die de missie niet snappen, het heel vaak verprutsen..

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ja ik ken het. Een cargobob is soms moeilijk te besturen ;) ik had vdweek eindelijk iemand gevonden, hij was level 4 dus geen sniper, ik iedereen neer sniperen en hij pakte de cargo. Je raad t al, container en cargobob kapot. Replay missie, message verstuurd: i take cargo. Hij: Yes please! Haha

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha! ja ik heb hier ook al enkele spelers gehad die die carbobob crashte, of dood gingen toen ze in de lucht vlogen en vervolgens viel dus die cargo uit de lucht.. lol.

ben nog aan het kijken of er meer missies zijn die leuk verdienen.. wel vreemd dat bij deze missie je altijd 12k krijgt, ipv voor de 2e keer maar 6000. ik vind het niet erg natuurlijk, dit is zoals het hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vind ik ook. Er zijn genoeg missies geweest die lang hebben geduurd met paar x replay door mensen die dood gingen en waar je maar paar duizend voor kreeg. Dit compenseerd t voor mij. Ik ben hard genoeg aan het werk in gta online heb in totaal denk ik 5 000 000 verdiend zonder te racen met 3 a 4 uur spelen per dag. Sommige dagen nog veel meer uren en zonder te cheaten dus ik vind dat ik wel een bonus verdien haha.

Link to comment
Delen op andere websites

coveted is zeker een goeie cash farming missie. Volgens mij kreeg ik gisteren bij de missie "base invaders" 25000 en "mixing up the coke" 18000

kreeg je bij die laatste 2 het alleen de eerste keer of ook de 2e keer?

base invaders had ik nog niet eerder gedaan (vanmiddag kreeg ik idd de helft 12500) mixing up the coke had ik wel al eerder gedaan maar dat was alweer een dikke week geleden nog voor de laatste patch. Zal em vanavond of morgen is proberen om te kijken hoeveel ik dan krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vanavond die Coveted ook eens proberen.

het leuke is dat nu steeds meer spelers hem snappen & steeds meer spelers willen hem spelen. ik heb verder nog geen missie gezien die beter verdient als deze. daar net lagen de servers eruit, weet niet of dat nog steeds zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...