Jump to content

Gta online Beste xp ?


Sgtamaster

Recommended Posts

Voor update 1.06 was het mogelijk om met racen een stuk meer geld te verdienen. Dit geld idem dito voor XP en het is dus nu een stuk moeilijker om dit te vergaren. Voor een eerdere update bleef je ook even veel geld krijgen na het herspelen van een missie en na die update is dat nog maar de helft. Wie dus in het begin gericht op XP en geld speelde en hoefde er niet heel veel tijd in te steken om snel te levellen.

Link to comment
Delen op andere websites

die hele patch 1.06 zuigt! je krijgt nu bijna geen geld en rp meer voor een race zelfs niet als je eerste bent. vb: eerst kreeg ik bij een bepaalde race $13000 nu nog maar een magere $6000. De race criminal records farmen voor rp is ook geen optie meer, tenminste gisteren wou ik hem hosten en kon geen laps kiezen (bleef op 5 staan) traffic stond op off (kreeg ik niet aan) en idem voor wanted level. Links en rechts hoor ik dat die money glitch nog wel steeds werkt naar mijn mening word het nu steeds aantrekkelijker om er ook gebruik van te gaan maken aangezien het op deze manier een eeuw duurt vooraleer je eindelijk een miljoen bij elkaar hebt gekregen. Rockstar maakt het er uiteindelijk een beetje zelf naar door die kaarten zo duur te maken 18.99 euro voor $1.250.000 Belachelijk!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Geld kopen is inderdaad ook het laatste wat ik ga doen. Ik zie overal alleen maar negatieve reacties omtrent het verlagen van alle beloningen dus eigenlijk verwacht ik dat ze met update 1.07 hier wel iets aan gaan doen. Ik zal vandaag of morgen ook even op Criminal Records kijken of het inderdaad zo is dat je helemaal niks kan aanpassen aan de opties. Ben hier wel benieuwd naar namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal vandaag of morgen ook even op Criminal Records kijken of het inderdaad zo is dat je helemaal niks kan aanpassen aan de opties. Ben hier wel benieuwd naar namelijk.

ik hoor het graag van je ;)

CR kun je inderdaad niks meer aan veranderen, verdient ook echt dramatisch nu. was ook nooit mijn favoriete race, maar nu al helemaal niet meer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

CR kun je inderdaad niks meer aan veranderen, verdient ook echt dramatisch nu. was ook nooit mijn favoriete race, maar nu al helemaal niet meer :puh:

hij is idd beetje saai maar was wel de ultieme level booster :)

down the rain verdiende volgens mij beter, vond ik ook een leukere race :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...