Jump to content

event


wrecklezzdj

Recommended Posts

Dit weekend is er een event van rockstar, om de beach bum te promoten.

Nu krijg ik als ik gta opstart, de optie om driehoekje te drukken voor event.

Als ik dan eenmaal in die server zit dan is er geen Job of niks op de kaart te zien.

Wel gewoon 18 mensen online maar Verder niks.

Weet iemand precies hoe of wat ??

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: Als je een berichtje krijgt dat er een crate aan komt zsm een heli ofzo zoeken en dan op de kaart zoeken naar de groene cirkel. Of anders merryweather bellen voor een directe heli. Je kan ook gokken en een beetje rechtsmidden op de kaart rond rijden/vliegen als er een crate aan komt. Meestal word ie daar bezorgd. Zo had ik ook een special crate.

Link to comment
Delen op andere websites

nadat gisteren iedereen opeens uit mijn server was verdwenen (wss korte disconnect gehad) kreeg ik de melding dat er binnen 10uur een special crate gedropt zou worden. Op mijn map stond een grote groene cirkel. Daar eenmaal aangekomen lag er een flare op de grond waar rook uitkwam. 24 in game uren heb ik op die plek gewacht en er kwam helemaal niks toen heb ik het maar opgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook een aantal keer gehad. Dat de melding kwam dat er een kratje komt, je naar die plek toe gaat en je zo lang kan wachten als je wilt maar er kwam helemaal niks. Is denk ik gewoon een bug. Meestal komt het kratje vrij snel na de melding en is die er al voordat jij bij de desbetreffende plek aangekomen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was 2 tellen te laat voor zo'n crate, een crew lid (onbekende voor mij) was net iets eerder. Deze liet ik uiteraard in leven en hij er vandoor met mij achterlatend. Kwamen er weer 2 tellen later 3 randdebielen die waarschijnlijk dachten dat ik die crate had gepakt. Gingen ze met drieeen mij achterna. Aangezien ik echter mijn auto de zee in had gereden had ik alleen nog de benenwagen. Toen ik ook hun auto had opgeblazen was het met zijn vieren - daarin het weiland - knallend achter elkaar. Wat zo'n crate wel niet met je kan doen lol

Link to comment
Delen op andere websites

Gister heb ik nog een crate gepakt. tijdens een potje met enkele forumleden was ik er als 1e bij.

Er zijn dan gangmembers die je even moet neerschieten en dan kun je de kist kapot schieten. Ik kreeg iets van 7000 $ en 2500rp.

De flare blijft erna nog een tijdje branden, dus misschien hebben jullie dat gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...