Jump to content

xbox 360 invite only server opstarten


Paralizer83

Recommended Posts

Vanmiddag was het weer raak hoor, constant werd ik afgemaakt door medespelers en dit terwijl ik passive mode aan had staan. Sommige spelers lijken er wel een sport van te maken om je juist dan dood te rijden of dood te schieten terwijl je langsrijd. Uit los santos costums komen terwijl er iemand staat is ook een drama 9/10 keer knallen ze je omver. Nu heb ik het idee om een private game op te starten maar alleen is maar alleen dus als er hier mensen zijn die dit ook beu zijn, zijn ze welkom in mijn private server. Ik zeg niet dat daar nooit iemand omver geschoten zal gaan worden maar als je merkt dat iemand met iets bezig is laat em dan ook. Wil je echt mensen gaan afknallen ga dan naar een "gewone" server. Ik denk dat dit op zich best wel kan gaan lukken en dat als we met genoeg mensen zijn we zo'n server wel draaiende kunnen houden. (misschien 's nachts niet maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel) Mijn gamertag is paralizer 83 (let op de spatie) . Mensen die interesse hebben voeg me maar toe en zet allemaal jullie gamertag hieronder zodat we elkaar terug kunnen vinden en ook andere leden jullie kunnen inviten. Als mensen vragen of suggesties hebben kan het uiteraard ook hier.

Link to comment
Delen op andere websites

dit probleem heeft iedereen, daarom ben ik ook blij dat ze 16 man in 1 server hebben, en geen 24 of 32.. dat zou echt vreselijk zijn.

mocht je zin hebben om bijv. met een random persoon te cruisen of iets dergelijks, daar heb ik wel wat op gevonden, als je een auto hebt, toeter dan naar degene waar je van denkt die is te vertrouwen, in veel gevallen stappen ze bij je in de auto of doen ze niks. maar dit is wel een leuke manier als je contact zoek met mensen. er zijn mensen die je gewoon neer schieten, maar ik heb dit nog zelden meegemaakt, dus het werkt wel! dit is nu niet een oplossing als iemand je op zit te wachten bij LSC natuurlijk, maar het kan wel leuk zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

dus als je geen PS3 hebt kan je wel altijd meekijken.

Leuk! Maar ik speel dan toch liever zelf op mn xdoos :)

Is het mogelijk om de titel van dit topic aan te passen naar xbox 360 meeting? Misschien beter dat we daar al eens mee beginnen. Als het kan moet ik geen nieuw topic starten.

Bewerkt: door Paralizer83
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...