Jump to content

Headset connecten


Yoeerii

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje m'n headset.

Stelt niet veel voor, werkt voor mij prima omdat ik het niet zo heel vaak gebruik.

http://www.bol.com/nl/p/bigben-bluetooth-headset-zwart-ps3/1004004010700737/

Maar goed, ik heb het veel gebruikt met COD. En nu wil ik het met GTA proberen.

Hij staat aan, maar of de headset het doet weet ik niet, ik weet ook niet waar ik dat kan checken. Maar voor zover ik weet doet hij het niet! Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje m'n headset.

Stelt niet veel voor, werkt voor mij prima omdat ik het niet zo heel vaak gebruik.

http://www.bol.com/n...04004010700737/

Maar goed, ik heb het veel gebruikt met COD. En nu wil ik het met GTA proberen.

Hij staat aan, maar of de headset het doet weet ik niet, ik weet ook niet waar ik dat kan checken. Maar voor zover ik weet doet hij het niet! Heeft iemand hier een oplossing voor?

Zo ver je weet doet die het niet? Maar je weet ook niet of de headset het doet?

Sluit hem gewoon aan en controleer of andere mensen je kunnen horen wanneer je praat, en tegelijk kun je kijken of jij de andere mensen hoort. Je zou andere mensen per ongeluk kunnen hebben gemute. Dit corrigeer je door op de PS3 (XBOX weet ik niet) select ingedrukt te houden en dan bij "Chat" de functie op "Everyone" te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3?

Select een paar seconden ingedrukt houden en daar ergens kan je instellen wie je wel wilt horen en wie niet, bv alleen crew members, niemand, vrienden enz.

Of via PS3 instellingen en dan iets met apparaten dacht ik, daar moet dan ergens je Headset tussenstaan en dan testen of 'ie het wel doet en of je PS3 je headset wel kan vinden. :puh: :P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...