Jump to content

Satellite Communications


Wazige

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik vroeg mij af hoe ik de Satellite Communications missie krijg?

Nu ben ik al over de level 60 en ik kan Trevor niet bellen (ik las dat je hem van Trevor krijgt?)

Kan iemand mij misschien helpen?

:) alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

heb je bijvoorbeeld alleen maar geraced of mensen van hoge missies gejoint zo ja dan moet je zelf al je missies spelen die uje krijgt van zelf word je dan ge contacteerd door trevor! zo niet dan kan ik je helaas niet helpen.

Greetz dDuco

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een vraagje over missies,

Is het bij jullie ook zo dat als je een missie hebt gedaan je elke keer opnieuw terug er in moet gaan?

Na elke missie ga ik terug naar het "gewone" spel en moet elke keer de missie opnieuw aanklikken..

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een vraagje over missies,

Is het bij jullie ook zo dat als je een missie hebt gedaan je elke keer opnieuw terug er in moet gaan?

Na elke missie ga ik terug naar het "gewone" spel en moet elke keer de missie opnieuw aanklikken..

bedoel je dat je missies farmed? of dat je niet die random missies kan aanklikken?

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds een bepaalde patch is het niet meer mogelijk om missies die je krijgt van contactpersonen opnieuw te spelen. Wil je deze opnieuw spelen dan moet je hopen dat je hem opnieuw krijgt van een contactpersoon. Helaas is dit vrij random en niet echt te voorspellen dus wanneer je denkt dat je met die missie heel snel geld kan verdienen en levellen zou ik echt een andere manier gaan zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds een bepaalde patch is het niet meer mogelijk om missies die je krijgt van contactpersonen opnieuw te spelen. Wil je deze opnieuw spelen dan moet je hopen dat je hem opnieuw krijgt van een contactpersoon. Helaas is dit vrij random en niet echt te voorspellen dus wanneer je denkt dat je met die missie heel snel geld kan verdienen en levellen zou ik echt een andere manier gaan zoeken.

Ik heb dit ook gemerkt, dit gaat ook over de jobs die je kan kiezen via het menu. Wel erg jammer, maar ook weer begrijpelijk. maar ze hebben er wel erg veel voor over, om het mensen zeer lastig te maken geld te verdienen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...