Jump to content

PS-3 GTA V Online falend Internet


Flipse

Recommended Posts

He gamers,

Zoals in de titel te lezen zit ik met een probleem. In de online modus doet het internet het niet; dwz als ik met mn telefoon het internet op ga verdwijnt direct mn telefoon, map, wapenschijf, cash indicator etc. Deze komen dan op geen mogelijkheid meer terug, tenzij ik een nieuwe sessie start.

Ditzelfde probleem doet zich voor als ik het Internet op ga via een laptop.

Heeft iemand een zelfde probleem? Of heeft iemand een oplossing? Want erg onhandig is het wel (steeds naar de ATM rijden)

Ik hoor het graag!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik nog nooit van gehoord.. Maar je hebt geen dingen veranderd aan je instellingen?

Zo niet, Dan is dit een bug & zul je contact moeten zoeken met de support van rockstar, die kunnen je in dit soort gevallen het beste helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben speler van het eerste uur (rijtje bij de bartsmit overwonnen). Probleem deed zich voor vanaf het begin. Wel alle updates gedownload, in hoop op verbetering, nu bij 1.04 ofso? En het gaat niet om mijn eigen internet, het in-game internet veroorzaakt een soort bug.

Maar ga zeker contact opnemen met rockstar. Bedankt voor zo ver

Bewerkt: door Flipse
Link to comment
Delen op andere websites

Ben speler van het eerste uur (rijtje bij de bartsmit overwonnen). Probleem deed zich voor vanaf het begin. Wel alle updates gedownload, in hoop op verbetering, nu bij 1.04 ofso? En het gaat niet om mijn eigen internet, het in-game internet veroorzaakt een soort bug.

Maar ga zeker contact opnemen met rockstar. Bedankt voor zo ver

Welke update heb je dan voor het laatst gedownload? Dit aangezien 1.05 en 1.06 ook al zijn uitgekomen.

In >>>DIT<<< artikel zijn alle problemen en updates e.d. aangaande GTA online te vinden. Wellicht staat hier iets (oplossing) bij aangaande jouw probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

He gamers,

Zoals in de titel te lezen zit ik met een probleem. In de online modus doet het internet het niet; dwz als ik met mn telefoon het internet op ga verdwijnt direct mn telefoon, map, wapenschijf, cash indicator etc. Deze komen dan op geen mogelijkheid meer terug, tenzij ik een nieuwe sessie start.

Ditzelfde probleem doet zich voor als ik het Internet op ga via een laptop.

Heeft iemand een zelfde probleem? Of heeft iemand een oplossing? Want erg onhandig is het wel (steeds naar de ATM rijden)

Ik hoor het graag!!

ik heb dat ook maar ook bij andere gta's egt iritant

Link to comment
Delen op andere websites

@Ezra wat heeft glitchen hiermee te maken? Hij zegt dat hij dit probleem al vanaf het begin heeft he.

R* ging toch straffen? Dit kan ook nog een bug zijn die word veroorzaakt door een glitch.

je wordt dan in een cheaters lobby gegooit want als ze dit doen bij elke glitcher dan verlaat zeker de helft van de spelers stel er spelen 1 mil mensen dan spelen er bijv nog maar 500.000 dat wil r* ook niet
Link to comment
Delen op andere websites

@Ezra wat heeft glitchen hiermee te maken? Hij zegt dat hij dit probleem al vanaf het begin heeft he.

R* ging toch straffen? Dit kan ook nog een bug zijn die word veroorzaakt door een glitch.

je wordt dan in een cheaters lobby gegooit want als ze dit doen bij elke glitcher dan verlaat zeker de helft van de spelers stel er spelen 1 mil mensen dan spelen er bijv nog maar 500.000 dat wil r* ook niet

ik heb toevallig op youtube een youtuber gezien die in de cheaters pool was gegooid vorige week, hij had alles nog, huis, auto's, maar zijn geld was gereset + hij kon geen enkele vriend meer joinen.

Volgens mij is dit enkel een waarschuwing want dit gaan ze niet met alle spelers doen. dan zorgen ze er enkel voor dat die spelers stoppen en overstappen naar een ander spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...