Jump to content

Ligt het aan mij....


cinmau24091006

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • cinmau24091006

    8

  • Hmmpff

    5

  • UberBug

    5

  • Joriz

    2

haha ja ken het, vandaag was ik survival aan t doen en dan staan ze je op te wachten. of ze schieten je neer, en bij de volgende plek weer enz. dus ben vandaag maar solo sessie gedaan. werd er ook gek van. of ze zetten zo bounty op je hoofd ook zo irritant.

Bewerkt: door joey1802
Link to comment
Delen op andere websites

Daarom doe ik ook mee met meetings of speel ik met specifieke mensen samen. Dat is veel gezelliger.

Op dit forum worden veel meetings georganiseerd. Daarnaast zijn er diverse crews actief. Mogelijk kan je er met één meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

...of ben ik de enige die vind dat iedereen focking agressief is vandaag in GTA online? Ben er maar mee gestopt nadat ik 6 x achter elkaar door een tank gesloopt ben....

dit komt omdat er een aantal mensen begonnen zijn met het dood schieten van random mensen, en dinsdien gaan steeds meer mensen het doen.. incl. ik. tenzij iemand naar mij toe komt rijden en toetert, dan schiet ik niet. dat geeft mij een teken van dat hij niks van plan is..

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is dat je niet erg komt...elke keer als je probeert te vluchten word je weer neergemaaid......tevens toeteren helpt niet meestal...aankomen rijden en toeteren en dan nog gekilled worden...doe je one on one deathmatch..durven ze niet :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk vaak en veelvuldig naar GTA 5 Youtube filmpjes. Wat mij daar in opvalt is dat met name de Engelse spelers zeer veelvuldig zich agressief misdragen en alles wat vast en loszit kapot schieten. Tevens zijn er zeer veel filmpjes - gemaakt door Engelse - waarin glitches e.d. in uitgelegd worden.Tevens heb ik afgelopen weekend div. missies met een Italiaan gedaan waarin we veelvuldig goed hebben samengewerkt. Het kan allemaal toeval zijn maar het valt mij wel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk vaak en veelvuldig naar GTA 5 Youtube filmpjes. Wat mij daar in opvalt is dat met name de Engelse spelers zeer veelvuldig zich agressief misdragen en alles wat vast en loszit kapot schieten. Tevens zijn er zeer veel filmpjes - gemaakt door Engelse - waarin glitches e.d. in uitgelegd worden.Tevens heb ik afgelopen weekend div. missies met een Italiaan gedaan waarin we veelvuldig goed hebben samengewerkt. Het kan allemaal toeval zijn maar het valt mij wel op.

engelse voetbal hooligans op gta :puh:

ergens is het ook kwestie van mee om leren gaan, zorg dat je auto een auto bij de hand hebt, zodat je altijd kunt weg rijden wanneer nodig is.

je kunt ook spelers vermijden, als ik geen risico wil nemen, vermijd ik alle witte rondjes en rijdt ik desnoods een stukje om, heb je nergens last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt soms echt van die............... (laat maar) Maar je moet gewoon in Private Party's gaan, wat Joriz zegt. Gewoon lekker met vrienden veeeeeel leuker dan die mensen die je onnodig killen.

Maar dat is het probleem, ik heb genoeg vrienden in private game maar ik wil ook nieuwe vrienden maken maar met killen gaat dat moeilijk, wat vaak bij mij helpt is dat als iemand mij neerschiet dan stuur ik die gast een bericht met waarom? En vaak zeggen ze dan sorry oid ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is het probleem, ik heb genoeg vrienden in private game maar ik wil ook nieuwe vrienden maken maar met killen gaat dat moeilijk, wat vaak bij mij helpt is dat als iemand mij neerschiet dan stuur ik die gast een bericht met waarom? En vaak zeggen ze dan sorry oid ;)

Daarom speel ik ook met vrienden/leden van GTAGames.nl. Als je meedoet aan de meetings kom je vanzelf genoeg mensen tegen die wel gezellig met je mee willen spelen. Meld je dus aan voor een meeting en wissel accounts uit van de mensen die je leuk vind. Dan kom je veel vaker gezellige mensen tegen.

Ik zou bijna zeggen speel een avondje met mij mee maar je hebt zo te zien geen Playstation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is het probleem, ik heb genoeg vrienden in private game maar ik wil ook nieuwe vrienden maken maar met killen gaat dat moeilijk, wat vaak bij mij helpt is dat als iemand mij neerschiet dan stuur ik die gast een bericht met waarom? En vaak zeggen ze dan sorry oid knipoog.gif

Daarom speel ik ook met vrienden/leden van GTAGames.nl. Als je meedoet aan de meetings kom je vanzelf genoeg mensen tegen die wel gezellig met je mee willen spelen. Meld je dus aan voor een meeting en wissel accounts uit van de mensen die je leuk vind. Dan kom je veel vaker gezellige mensen tegen.

Ik zou bijna zeggen speel een avondje met mij mee maar je hebt zo te zien geen Playstation 3.

Voor de Xbox hebben we (voorlopig) aankomende Zaterdag een meeting staan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

engelse voetbal hooligans op gta :puh:

ergens is het ook kwestie van mee om leren gaan, zorg dat je auto een auto bij de hand hebt, zodat je altijd kunt weg rijden wanneer nodig is.

je kunt ook spelers vermijden, als ik geen risico wil nemen, vermijd ik alle witte rondjes en rijdt ik desnoods een stukje om, heb je nergens last van.

Soms zou je idd denken dat het hersenloze hooligans (kleuters) zijn :vp:

Op zich een beetje aanklooien en hier en daar iemand neerknallen hoort er ook bij. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je geen kans krijgt om iets terug te doen of weg te komen. Dit aangezien je steeds - op het moment dat je terug spawnt - wordt neergeknald of omver wordt gereden.

Voor mij gevoel zijn het ook regelmatig figuren die geen doel meer in het spel hebben en zich vervelen. Zo zag ik er laatst eentje in een filmpje met lvl 300+ en een bankrekening van tig milj. die gewoon doelloos en uit verveling van alles en nog wat aan het vernielen was. Deze heeft hoogstwaarschijnlijk dit level en geld niet op een eerlijke manier gekregen.

Laat mij dan maar levelen [op dit moment heb ik lvl 31] door missies e.d. te doen. Gaat je level en bankrekening iets minder snel omhoog (al helemaal na de update) maar heb tenminste wel een doel en (ook) een hoop plezier 8):klap:

Link to comment
Delen op andere websites

hehe laatst met een crewlid, hij stopte met zijn auto, stapte uit, ik stapte in, hij ernaast, wij een stukje rijden, toen stapje ik uit, hij ook, gingen we random op de politie knallen en als die weg waren pakten we een knuppel en liepen naar elkaar.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een knuppel is het nog leuk, dan heb je nog een kans. Alleen inderdaad wat hierboven gezegd word, constant iemand neer maaien (tot 6 x aan toe) is gewoon niet leuk meer. Zelfs naar menu gaan en andere sessie joinen heb je vaak niet eens de kans toe. 1 a 2 keer doodgeschoten worden is ok! Maar als je 10 minuten bezig bent om van iemand af te komen (al dan niet door een andere sessie te joinen...) dan gaat het plezier snel over.

@Simon, jammer dat ik PS3 heb, anders had ik zeker meegedaan deze zaterdag.

Waarom kunnen xbox en ps3 gamers eigenlijk niet samen in 1 server zitten? waar zitten de verschillen in?

Link to comment
Delen op andere websites

...of ben ik de enige die vind dat iedereen focking agressief is vandaag in GTA online? Ben er maar mee gestopt nadat ik 6 x achter elkaar door een tank gesloopt ben....

Tja i suggest dat je dan solo of invite only speelt want die randoms kloten heel hard en daar heb je dus non aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...