Jump to content

Ligt het aan mij....

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor diegene die dit nog niet wisten....

Op de Social Club website onder het tapje: Stats -> Combat kan je zien wie jouw grootste aartsvijand (Archenemy) is en hoevaak je door hem/haar bent afgemaakt. Is maar een tip als je wraak wil nemen 8)

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• cinmau24091006

8

• Hmmpff

5

• UberBug

5

• Joriz

2

Geplaatst:

Mijn arch-enemy heeft mij "slechts" 6 x vermoord...terwijl hij zijn victim 23 x heeft gedood (neem aan dit de persoon is die jij het meeste gedood hebt)

Valt het bij mij nog mee...

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij niet...dit aangezien ik zeker niet meerdere malen iemand (achter elkaar) neerknalt en er bij mij een 5 staat + voor mij onbekende naam.

<edit>

Sorry, verkeerde reactie....

Ik heb over het stukje "het slachtoffer" heengelezen

Dit zal idd de persoon zijn die jij het meest hebt afgemaakt.... ben je overigens een behoorlijke beul ;)

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Geplaatst:

Je hebt soms echt van die............... (laat maar) Maar je moet gewoon in Private Party's gaan, wat Joriz zegt. Gewoon lekker met vrienden veeeeeel leuker dan die mensen die je onnodig killen.

Als ik contineu wordt gekilt roep ik vriend er bij 2 van lvl 120 en mijn crew die van lvl120 zorgen voor de tanks en wij gaan met zijn alle achter die mensen aan eigen schuld dikkebult :puh:
Geplaatst:

engelse voetbal hooligans op gta :puh:

ergens is het ook kwestie van mee om leren gaan, zorg dat je auto een auto bij de hand hebt, zodat je altijd kunt weg rijden wanneer nodig is.

je kunt ook spelers vermijden, als ik geen risico wil nemen, vermijd ik alle witte rondjes en rijdt ik desnoods een stukje om, heb je nergens last van.

Soms zou je idd denken dat het hersenloze hooligans (kleuters) zijn :vp:

Op zich een beetje aanklooien en hier en daar iemand neerknallen hoort er ook bij. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je geen kans krijgt om iets terug te doen of weg te komen. Dit aangezien je steeds - op het moment dat je terug spawnt - wordt neergeknald of omver wordt gereden.

Voor mij gevoel zijn het ook regelmatig figuren die geen doel meer in het spel hebben en zich vervelen. Zo zag ik er laatst eentje in een filmpje met lvl 300+ en een bankrekening van tig milj. die gewoon doelloos en uit verveling van alles en nog wat aan het vernielen was. Deze heeft hoogstwaarschijnlijk dit level en geld niet op een eerlijke manier gekregen.

Laat mij dan maar levelen [op dit moment heb ik lvl 31] door missies e.d. te doen. Gaat je level en bankrekening iets minder snel omhoog (al helemaal na de update) maar heb tenminste wel een doel en (ook) een hoop plezier 8):klap:

ja dat kan ik wel begrijpen, hij heeft vast al zoveel missies en races gedaan, dat hij nu meer wilt gaan rotzooien. ik zou hetzelfde doen, zeker als je miljoenen op de bank hebt.. ik doe het nu ook al regelmatig nu ik level 120 ben geworden..

Geplaatst:

soms heb ik dit ook, als je een auto inleverd bij de haven dan sniperen ze je of bij de uitgang van je garage word je opgewacht, maarja dat zijn de rotte-appels heb je overal.

Geplaatst:

ik speel tegenwoordig altijd in invite only, zo kan je nog aan alles meedoen (missions, survivals, races,...) maar zodra je eruit bent zit je terug veilig in je eigen wereldje

Geplaatst:

ik speel tegenwoordig altijd in invite only, zo kan je nog aan alles meedoen (missions, survivals, races,...) maar zodra je eruit bent zit je terug veilig in je eigen wereldje

je kunt ook je spawn location op "property' zetten, dan spawn je altijd in een nieuwe sessie in je huis. dan gebeurd er ook zelden wat.

Geplaatst:

Met een knuppel is het nog leuk, dan heb je nog een kans. Alleen inderdaad wat hierboven gezegd word, constant iemand neer maaien (tot 6 x aan toe) is gewoon niet leuk meer. Zelfs naar menu gaan en andere sessie joinen heb je vaak niet eens de kans toe. 1 a 2 keer doodgeschoten worden is ok! Maar als je 10 minuten bezig bent om van iemand af te komen (al dan niet door een andere sessie te joinen...) dan gaat het plezier snel over.

@Simon, jammer dat ik PS3 heb, anders had ik zeker meegedaan deze zaterdag.

Waarom kunnen xbox en ps3 gamers eigenlijk niet samen in 1 server zitten? waar zitten de verschillen in?

De Ps3 en Xbox hebben andere servers als ik me niet vergis.

Geplaatst:

Met een knuppel is het nog leuk, dan heb je nog een kans. Alleen inderdaad wat hierboven gezegd word, constant iemand neer maaien (tot 6 x aan toe) is gewoon niet leuk meer. Zelfs naar menu gaan en andere sessie joinen heb je vaak niet eens de kans toe. 1 a 2 keer doodgeschoten worden is ok! Maar als je 10 minuten bezig bent om van iemand af te komen (al dan niet door een andere sessie te joinen...) dan gaat het plezier snel over.

@Simon, jammer dat ik PS3 heb, anders had ik zeker meegedaan deze zaterdag.

Waarom kunnen xbox en ps3 gamers eigenlijk niet samen in 1 server zitten? waar zitten de verschillen in?

De Ps3 en Xbox hebben andere servers als ik me niet vergis.

inderdaad, idem dito met pc & ook de kleinere game consoles. je speelt altijd met mensen van dezelfde console, lijkt mij ook logisch als je tegen pc mensen speelt kan dat een enorm voordeel voor hun zijn of andersom.

Geplaatst:

PS3 en PS4 kunnen straks wel met elkaar spelen? Maatje van mij wilde wachten op de PS4

Geplaatst:

PS3 en PS4 kunnen straks wel met elkaar spelen? Maatje van mij wilde wachten op de PS4

Nee, dat zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Gisteren lekker aan het vliegen...gewoon even nieuwsgierig aan het kijken wat een ander figuur in zijn auto aan het doen was..word ik gewoon uit de lucht geveegd. Daarna nog een aantal figuren met tanks...en als ik mijn vrienden probeer te joinen dan lukt dat geen enkele keer....plezier van GTA online gaat er zo wel beetje van over ben ik bang...

Iemand enig idee waarom ik geen enkele crew member of friend meer kan joinen? Voorheen lukte dit sporadisch wel, echter tegenwoordig lukt dit alleen random...ik wil gewoon kunnen joinen wie ik wil (tenzij de server uiteraard full is)

Bewerkt: door cinmau24091006
Geplaatst:

Iemand enig idee waarom ik geen enkele crew member of friend meer kan joinen? Voorheen lukte dit sporadisch wel, echter tegenwoordig lukt dit alleen random...ik wil gewoon kunnen joinen wie ik wil (tenzij de server uiteraard full is)

Wat voor een error krijg je?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...