Jump to content

Ligt het aan mij....

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg een error: unable to connect to a friends sessions, join new gta online session..ies in die trand, zit helaas momenteel op werk anders kon ik m letterlijk doorgeven :-)

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• cinmau24091006

8

• Hmmpff

5

• UberBug

5

• Joriz

2

Geplaatst:

Klinkt als een netwerkissue bij jou sowieso, en wellicht ook bij anderen.

Ik weet niet op welke console je speelt, maar ik geloof dat in je console NAT op de PS3 op type 1 moet flaggen en op de 360 heet dat dan "open".

Als ik het zo lees zit je denk ik op type 3/strict of wellicht type 2/moderate. In deze gevallen is verbinden met lang niet iedereen zomaar mogelijk.

Dit NAT gebeuren kan je beïnvloeden door in je router je instellingen te tweaken. Neem eens een kijkje op portforward.com, daarop staan tutorials gesorteerd op merk/type router en vervolgens kan je je console opzoeken voor de juiste uitleg. ;)

Geplaatst:

Dat is een hele goeie!!! Ik was eerst NAT 3, toen mocht ik al blij zijn als ik uberhaupt al online kon. Toen heb ik wat ip settings aangepast en toen met pijn en moeitr NAT 2...

Ga dit weekend proberen of ik NAT 1 kan krijgen en anders moest ik maar eens opstappen bij KPN.

Keep you posted.

Geplaatst:

Als je de primary DNS op 8.8.8.8 en de secundary DNS op 8.8.4.4 heb ingesteld dan heb je NAT type 2 (bij KPN). NAT type 1 is - voor zover bij mij bekend - niet te realiseren bij KPN aangezien ze betreffende poorten hebben dichtgetimmerd. Echter, NAT type 2 zou in principe voldoende moeten zijn om online te gamen. Ook ik zit bij KPN (glasvezel), heb NAT type 2 en kan gewoon draadloos online gamen.

Wellicht dat er toch (nog) iets niet goed - in GTA 5 of je PS 3 - staat ingesteld. Op YouTube vind je div. filmpjes waarin wordt uitgelegd welke instellingen je moet instellen om zonder problemen online te gamen.

Geplaatst:

Ik kon eerst ook niet online spelen (sowieso crap internet hier :/, ook KPN), maar na het veranderen van de DNS settings zoals hierboven beschreven lukt het wel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...