Jump to content

Geld.


glennfr12

Recommended Posts

na de laatste patch is er een hoop veranderd, zo ook de prijzen die je krijgt bij het racen etc.

Zonder geld kom je helaas niet ver in gta alles draait ook om de dollars

Wat is jullie manier om snel en veel geld te verdienen in gta, wat zijn jullie tactieken en kan je echt heel rijk worden zonder te glitchen of met echt geld de gta dollars te kopen.

ik hoop ook dat ik bij deze de vraag namens veel andere gta spelers stel en ik hoop snel veel reacties te krijgen

Glennfr12

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    4

  • Hmmpff

    4

  • UberBug

    4

  • xCrazyShotgun

    3

na de laatste patch is er een hoop veranderd, zo ook de prijzen die je krijgt bij het racen etc.

Zonder geld kom je helaas niet ver in gta alles draait ook om de dollars

Zeker 'n hoop veranderd. M'n geld is verdwenen, toch ruim 2 ton, en m'n klerenkast hangt vol met shit die ik niet gekocht heb. @&$%#

Link to comment
Delen op andere websites

na de laatste patch is er een hoop veranderd, zo ook de prijzen die je krijgt bij het racen etc.

Zonder geld kom je helaas niet ver in gta alles draait ook om de dollars

Zeker 'n hoop veranderd. M'n geld is verdwenen, toch ruim 2 ton, en m'n klerenkast hangt vol met shit die ik niet gekocht heb. @&$%#

Waarschijnlijk heb je niks gekocht in de laatste update kwamen er gratis zomerkleren kleren in je kast.

Bewerkt: door xCrazyShotgunn
Link to comment
Delen op andere websites

Armored trucks brengen ongeveer 10.000 dollar op. Helaas zijn die vrij zeldzaam. Als ze dan toch verschijnen dan komen er wel dikwijls drie na elkaar.

Surival is ongewijzigd gebleven en brengt 20.000 op bij level 10.

weet jij of die boneyard survival denk ik nog steeds die spot tussen die 2 muren werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

na de laatste patch is er een hoop veranderd, zo ook de prijzen die je krijgt bij het racen etc.

Zonder geld kom je helaas niet ver in gta alles draait ook om de dollars

Wat is jullie manier om snel en veel geld te verdienen in gta, wat zijn jullie tactieken en kan je echt heel rijk worden zonder te glitchen of met echt geld de gta dollars te kopen.

ik hoop ook dat ik bij deze de vraag namens veel andere gta spelers stel en ik hoop snel veel reacties te krijgen

Glennfr12

coveted is een goede missie, 12k per minuten met een goed team, ik heb hem helaas niet veel gedaan afgelopen dagen, maar wil deze missie toch gaan oppakken.

Die komen toch niet meteen in je kast?

volgens mij wel.

Armored trucks brengen ongeveer 10.000 dollar op. Helaas zijn die vrij zeldzaam. Als ze dan toch verschijnen dan komen er wel dikwijls drie na elkaar.

Surival is ongewijzigd gebleven en brengt 20.000 op bij level 10.

weet jij of die boneyard survival denk ik nog steeds die spot tussen die 2 muren werkt?

werkt nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, Coveted is echt een perfecte missie. Snel, veel geld en makkelijk te doen in je eentje. Ik heb deze nu vaak gedaan en mijn motivatie om het spel te spelen is minder geworden. Voor dat ik wist dat deze missie 12k opbracht per 3 a 4 min. had ik al 3 miljoen met andere missies verdiend, zonder te racen. Ik was best trots op mezelf want ik had dit echt verdiend door hard te werken en zelfs geirriteerd te worden door mensen die er niks van bakten in missies. Nu heb ik bijna alles al gekocht wat er te kopen valt, speel bijna geen andere missies meer en zit alleen maar in freemode. Het is toch wat minder geworden als je alles al hebt en ik raad het je dus af om de missie Coveted te spelen. Je moet het zelf weten natuurlijk maar je kan pas echt trots zijn op de nieuwe dingen die je koopt als je er hard voor hebt gewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, Coveted is echt een perfecte missie. Snel, veel geld en makkelijk te doen in je eentje. Ik heb deze nu vaak gedaan en mijn motivatie om het spel te spelen is minder geworden. Voor dat ik wist dat deze missie 12k opbracht per 3 a 4 min. had ik al 3 miljoen met andere missies verdiend, zonder te racen. Ik was best trots op mezelf want ik had dit echt verdiend door hard te werken en zelfs geirriteerd te worden door mensen die er niks van bakten in missies. Nu heb ik bijna alles al gekocht wat er te kopen valt, speel bijna geen andere missies meer en zit alleen maar in freemode. Het is toch wat minder geworden als je alles al hebt en ik raad het je dus af om de missie Coveted te spelen. Je moet het zelf weten natuurlijk maar je kan pas echt trots zijn op de nieuwe dingen die je koopt als je er hard voor hebt gewerkt.

je moet niet vergeten dat gta online voor een lange tijd geupdate blijft worden doormiddel van dlc's. Dus ook al kun je er nu niks mee, is de kans groot dat je er in de toekomst nog veel leuke dingen mee kan doen. hou dat in je achterhoofd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Coveted levert idd 12k op maar die duur vrijwel 10a12 minuten in die tijd kan je ongeveer 3 keer potshot doen: mensen bij de brug neerschieten, weg meteen goede auto blokkeren, chaufeur van de van neerschieten, van naar trevor brengen en klaar is kees. 3keer 7 is 21 21 k in 13 minuten reken maar uit wat dat per uur oplevert

Link to comment
Delen op andere websites

Coveted levert idd 12k op maar die duur vrijwel 10a12 minuten in die tijd kan je ongeveer 3 keer potshot doen: mensen bij de brug neerschieten, weg meteen goede auto blokkeren, chaufeur van de van neerschieten, van naar trevor brengen en klaar is kees. 3keer 7 is 21 21 k in 13 minuten reken maar uit wat dat per uur oplevert

met coveted ben ik ongeveer 5 min bezig, maar toch bedankt voor de tip

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik wou net zeggen hoe kun je bijna een kwartier bezig zijn met Coveted? Alleen speel ik deze nog wel in 3 a 4 minuten. Misschien moet je deze vaker gaan doen dan kun je deze op de automatische piloot spelen.

ook op easy vind ik hem bijna niet te doen op easy.. tenzij je stap voor stap werkt, maar als je tempo wilt maken wordt je nog van alle kanten beschoten.. weet niet of het mogelijk is om snel een buzzard te krijgen in die missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Coveted levert idd 12k op maar die duur vrijwel 10a12 minuten in die tijd kan je ongeveer 3 keer potshot doen: mensen bij de brug neerschieten, weg meteen goede auto blokkeren, chaufeur van de van neerschieten, van naar trevor brengen en klaar is kees. 3keer 7 is 21 21 k in 13 minuten reken maar uit wat dat per uur oplevert

Tip. Laat een Mammoth Patriot op de snelweg stoppen!

Ik had de eerste keer een sedan gepakt en toen knalde die Van gewoon door....ik het hele eiland achter die puntje,puntje,puntje Van aan :) en dan kom je echt niet aan die enkele minuten hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...