Jump to content

Geld.


glennfr12

Recommended Posts

Je schiet de 1e gast neer, pakt de suv, rijd de berg rechts naar beneden, ramt de auto die schuin rechts staat waar door er al 2 gasten dood zijn, dan draai je de suv zo dat je achter de auto kan schuilen en schiet een stuk of 8 gasten dood die op dat stuk staan waar de cargobob land. Inmiddels is de cargobob ook geland en pak je hem gelijk en vliegt naar de container. Iedereen schiet op je maar als het goed is kunnen ze je moeilijk raken en vlieg met een soepele beweging over de container en haak hem gelijk vast. Daarna vlieg je over de berg en levert de container af. Wie hem wil zien moet me maar toevoeg op xbox: MR SJEIKS 89

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    4

  • Hmmpff

    4

  • UberBug

    4

  • xCrazyShotgun

    3

bij de meeste jobs die ik speel, krijg ik altijd een slecht team, mensen die het niet snappen of in survival al naar ronde 3-4 beginnen dood te gaan.. met een team wat het goed kan is het goed te doen, maar als je een random job joined, probeer maar eens zo'n team te krijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

bij de meeste jobs die ik speel, krijg ik altijd een slecht team, mensen die het niet snappen of in survival al naar ronde 3-4 beginnen dood te gaan.. met een team wat het goed kan is het goed te doen, maar als je een random job joined, probeer maar eens zo'n team te krijgen :puh:

Misschien een idee voor een vast toppic om af te spreken? Voor missies etc

Bewerkt: door rickbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

bij de meeste jobs die ik speel, krijg ik altijd een slecht team, mensen die het niet snappen

Idd

Ik had vandaag zelfs het toppunt. Weet niet meer hoe die missie heette of voor wie die was, maar ik moest samen met 3 andere spelers 4 ATV's stelen die in de bossen/bergen nabij Paletto Bay aan het crossen waren.

Allereerst wordt ik door een van die gasten al direct voor m'n donder gereden waardoor er direct 'n teamleven verloren ging, en vervolgens gaan ze alle drie maar wat aan lopen kloten alsof ze in freeroam zitten. Uiteindelijk heb ik allevier die ATV's dus zelf moeten stelen. Uiteraard heb ik daar bewust net zolang over gedaan totdat ze alle drie de missie verlaten hadden. want fuck it, ik ga echt de buit niet delen als ze geen klap uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd

Ik had vandaag zelfs het toppunt. Weet niet meer hoe die missie heette of voor wie die was, maar ik moest samen met 3 andere spelers 4 ATV's stelen die in de bossen/bergen nabij Paletto Bay aan het crossen waren.

Allereerst wordt ik door een van die gasten al direct voor m'n donder gereden waardoor er direct 'n teamleven verloren ging, en vervolgens gaan ze alle drie maar wat aan lopen kloten alsof ze in freeroam zitten. Uiteindelijk heb ik allevier die ATV's dus zelf moeten stelen. Uiteraard heb ik daar bewust net zolang over gedaan totdat ze alle drie de missie verlaten hadden. want fuck it, ik ga echt de buit niet delen als ze geen klap uitvoeren.

Je zou idd denken dat als je een missie een paar keer gedaan hebt dat je dan wel weet wat je moet doen, toch..zou je denken!

Zo heb ik van de week die missie gedaan waar je het vliegtuigje van het strand moet halen en moet afleveren op het vliegveld in de woestijn.

Aangezien ik niet zo'n goede "vliegert" ben, liet ik dit over aan een ander en knalde bijna in mijn eentje de "Bad Guys" af terwijl de rest een beetje stond toe te kijken... Vervolgens dien je dan als een mongooltje richting dat vliegveld te rijden om het welkomstcomité daar neer te knallen...zodat het vliegtuigje veilig en netjes kan landen... Tot aan drie keer toe met zijn allen de Replay gedaan en de vierde keer maar weer de freeroam in... dit aangezien die konijnen het nog steeds niet door hadden dat je eerst het vliegveld dient te cleanen voordat je veilig kan landen…en ik mijn leven maar wagen door als een debiel over het eiland te crossen om op tijd te zijn.. tevergeefs RIP Vliegert….

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou idd denken dat als je een missie een paar keer gedaan hebt dat je dan wel weet wat je moet doen, toch..zou je denken!

Kom op .... 'n paar keer gedaan hebt? :? Er komt notabene gewoon in beeld te staan wat je moet doen, dus hoe moeilijk kan het zijn? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou idd denken dat als je een missie een paar keer gedaan hebt dat je dan wel weet wat je moet doen, toch..zou je denken!

Zo heb ik van de week die missie gedaan waar je het vliegtuigje van het strand moet halen en moet afleveren op het vliegveld in de woestijn.

Aangezien ik niet zo'n goede "vliegert" ben, liet ik dit over aan een ander en knalde bijna in mijn eentje de "Bad Guys" af terwijl de rest een beetje stond toe te kijken... Vervolgens dien je dan als een mongooltje richting dat vliegveld te rijden om het welkomstcomité daar neer te knallen...zodat het vliegtuigje veilig en netjes kan landen... Tot aan drie keer toe met zijn allen de Replay gedaan en de vierde keer maar weer de freeroam in... dit aangezien die konijnen het nog steeds niet door hadden dat je eerst het vliegveld dient te cleanen voordat je veilig kan landen…en ik mijn leven maar wagen door als een debiel over het eiland te crossen om op tijd te zijn.. tevergeefs RIP Vliegert….

Ik ga een klein beetje off-topic hier (foei, foei :(), maar de eerste keer dat ik deze deed was samen met een willekeurig persoon. Toen ik in dat vliegtuig zat kreeg ik opeens een SMS van hem dat hij de landingsbaan ging schoon vegen. Dat is fijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...