Jump to content

Alle spelers tegelijk muten?


Raymon89

Recommended Posts

Ik denk dat iedereen hier wel last van heeft, ik in elk geval zo goed als elke keer dat ik GTAO speel: van die irritante mensen/kinderen die door hun headset aan het schreeuwen zijn. Of alleen maar hard gekraak/geruis laten horen. Nu weet ik dat je alle spelers individueel kunt muten, wat ik dan ook meteen doe, maar weet iemand of er een manier is om dat gepraat meteen compleet een halt toe te roepen? Zeker als ik in een race zit ga ik geen tijd verspillen om iedereen individueel het zwijgen op te leggen..

Bewerkt: door Raymon89
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je op Xbox of PS speelt, maar bij de PS kan dit door select ingedrukt te houden, en dan helemaal onderaan kun je achter chat instellen wie je wilt horen. Daar kun je volgens mij kiezen uit everyone, crew, friends, crew + friends en nobody.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, als je de select-knop ingedrukt houdt (bij PS3 toch) kom je op dat menuutje waar je een bril/hoed op kan zetten, zelfmoord kan plegen, je auto openbaar of afgesloten kan maken ... Daar staat er ook een optie tot muten. Dat gaat dan niet om bepaalde spelers, maar om groepen van spelers. Je kan het toegankelijk maken voor iedereen, voor je crew en vrienden, enkel voor je vrienden of voor niemand. Ik weet niet of het ook werkt in de races.

Night-Men ninja :clown:

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, als je de select-knop ingedrukt houdt (bij PS3 toch) kom je op dat menuutje waar je een bril/hoed op kan zetten, zelfmoord kan plegen, je auto openbaar of afgesloten kan maken ... Daar staat er ook een optie tot muten. Dat gaat dan niet om bepaalde spelers, maar om groepen van spelers. Je kan het toegankelijk maken voor iedereen, voor je crew en vrienden, enkel voor je vrienden of voor niemand. Ik weet niet of het ook werkt in de races.

Night-Men ninja :clown:

dit is alleen voor freemode inderdaad, gek genoeg werkt dit niet bij jobs & races, daar hoor je nog steeds gillende piepstemmetjes zodra er iets gebeurd :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...