Jump to content

Svenie benoemd tot erelid!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    1

  • Dutchy3010

    1

  • Cabyon

    1

  • PrioX

    1

Top Posters In This Topic

Ik ben geen fan van cliché kontlikfelicitaties in topics als deze, maar dit is beslist geen cliché kontlikfelicitatie, Svenie! Je hebt deze verdient, deze felicitatie is daarbij niet van de grond gekomen door enkele persoonlijke handreikingen die je mij geboden hebt maar vooral vanwege de algemene shizzlemenizzle waarmee je het forum geholpen hebt! Ik hoop van harte dat je nog lange tijd actief blijft op het forum! Ik heb diep respect voor je kennis over GTA, deze is fenomenaal en ongekend, hooguit leden als Lantyz en Mark B komen slechts in de buurt van het evenaren van deze kennis! Maar waar ik vooral diep respect heb is je eigenschap om vrijwel ten aller tijden het positieve in anderen te zien én te stimuleren! Een dergelijke eigenschap ontbreekt mij volledig, dat is dan ook waarom ik hem in jou zo waardeer én probeer aan te leren!

Bij deze uiteraard ook de langverwachte felicitatie:

Pas op! Eerst lezen, dan de spoiler openen! Niet openen als je geen Svenie heet!

Jij bent Svenie niet, niemand mag jou en ga weg!

199913stcnl41.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had al veel eerder moeten gebeuren, maar ben blij dat het eindelijk zover gekomen is na mijn aansporing om Sven Erelid te maken. Die jongen verdient dat.

Sven, van harte met deze rang. Je hebt bloed, zweet en tranen in de wiki zitten en terecht dat dat gewoon beloond is. Je bent een parel voor de GTA community en bent altijd hulpvaardig tegenover anderen en schroomde niet om je mening over zaken te geven, wat ik wel mis bij de huidige moderators en leden. Sven _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...