tjarda1999 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Ikke meedoen psn tjarda1999 headset ja miss hopen dat ik hem na 5dec heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingart1996 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Ik ben er ook bij!!!! Zeker weten(kingart1996) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingart1996 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Ter herrinering aan paul walker!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hultates Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Ben er bij! PSN : Hultates , Headset : Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2013 Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van tha fast and furious? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 (bewerkt) Mekane is on ! Smartkid075 voor de mensen die me nog niet hadden. Headset : ja Bewerkt: 4 december 2013 door mekane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van tha fast and furious? Ja ik snap het ook niet Je mag geen wapens nemen, geen dikke wagens. Wat blijft er dan nog over? Achter elkaar rijden met slome auto's ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nitivity Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 Volgens mij is t lijstje vol.. mocht er onverwacht een plekje vrij komen. dan stel ik me beschikbaar.. PSN: Nitivity headset : ja! ps. Je mag ook gewoon voor de gezelligheid mij toevoegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaaaano Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 leuk idee, volgende keer doe ik mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TorringHandZ Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 Ik ben nieuw hier, En wil meedoen met meetings, En ik hoop dat er leden aanwezig zijn die auto's hebben die modded zijn en met mij willen ruilen. Ik heb een garage met een aantal interessante dingen die je amper tegenkomt. Ik ben straks online PSN: TorringHandZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 ik zal ook zijn me psn is mertcoban Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Zo jongens, het is ons gelukt! De meeting is vol! Morgenavond om 20:00 stuur ik alle deelnemers een vriendenverzoek, jullie dienen deze te accepteren, vervolgens stuur ik jullie een invite voor de lobby. Helaas moet ik wel even vermelden dat er een aantal leden niet mee kunnen doen, dit vanwege het feit dat het maximale aantal leden dat de lobby aan kan gehaald is. Jullie staan dus op de reservelijst voor het geval dat er een deelnemer uitvalt. Ik hoop er morgenavond een gezellige meeting van te kunnen maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 (bewerkt) Zo jongens, het is ons gelukt! De meeting is vol! Morgenavond om 20:00 stuur ik alle deelnemers een vriendenverzoek, jullie dienen deze te accepteren, vervolgens stuur ik jullie een invite voor de lobby. Helaas moet ik wel even vermelden dat er een aantal leden niet mee kunnen doen, dit vanwege het feit dat het maximale aantal leden dat de lobby aan kan gehaald is. Jullie staan dus op de reservelijst voor het geval dat er een deelnemer uitvalt. Ik hoop er morgenavond een gezellige meeting van te kunnen maken! Mooi om te horen. Lijkt me leuk om weer met mijn Sultan te komen Misschien is het slim om iedereen te vragen om passivemode aan te zetten. Dan weet je zeker dat niemand schiet bij deze race avond Dat is inderdaad wel een goed idee! Dat kost niet eens zoveel geld, en dan kan je de mensen uiteraard nog kicken die niet luisteren. Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van tha fast and furious? Ja ik snap het ook niet Je mag geen wapens nemen, geen dikke wagens. Wat blijft er dan nog over? Achter elkaar rijden met slome auto's ? Vorige keer hadden we veel last van mensen die steeds op mensen zaten te rammen, mensen zaten op elkaar te schieten.. En slome auto's? Totaal niet! De vorige keer gingen we ook wat races houden. Ik denk dat je als lid zelf erbij moet zijn om te zien hoe gezellig het is! Bewerkt: 5 december 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Gooi mij maar in de reservelijst. Ik ben sowieso wel online rond half 9 (vast wel AC IV aan het doen), en heb je in m'n vriendenlijst. Dus zodra er een plekje vrijkomt, kun je me een invite sturen DeNeus21, zonder headset. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Headset binnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.