Foreigner97 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Een nieuw spel in GTA III: Rate the vehicleDe bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA III, en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou. Voorbeeld: Banshee Mmm, snelle auto, rijdt lekker, vooral handig bij races. Een 9/10. Pony Enzovoort. Regels Raten doe je op een schaal van 1 tot 10 Onderbouw je rating Maximaal 1 post per persoon per dag Als je je meermaals niet houdt aan deze regels, kun je een postverbod in dit topic krijgen.Ik begin:Maffia Sentinel Bekijk ook de GTA III Quiz, Raad de locatie en de GTA III Mini Mission Challenges Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Een heel leuk voertuig vind ik! Heeft lekker wat snelheid maar kan ook best snel bochten nemen. 8/10 Cabbie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 (bewerkt) Fijne kar, ziet er ook strak uit, maar kan sportwagens niet fantastisch bijhouden. een 8/10 verdomme Venzio een sloom brik, geef mij de Borgnine maar 4/10 Cartel Cruiser Bewerkt: 2 december 2013 door Sir_Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Mijn favoriete off-road voertuig 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Altijd leuk! 8/10 Cheetah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 De Cheetah. Een zeer mooie wagen, alleen helaas niet iets voor mij. Geef mij dan maar de Banshee! 7/10 De Landstalker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Als ik op straat loop, op zoek naar een voertuig, en ik zie een Landstalker dan laat ik die liever passeren en wacht ik wel op iets snellers en iets snellers. Een 4/10. De vuilnismeester. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Nutteloos. Enkel goed om te gebruiken als roadblock, en zeker niet mijn favoriete voertuig 4/10 Sorry, maar ik moet gewoon met de politiewagen komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 Nou hij rijdt eigenlijk best wel goed, maar is soms wat moeilijker om vast te krijgen (op locaties na) Is toch eens wat anders dan de standaard voertuigen. Een 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2013 (bewerkt) De Kuruma is een interessant voertuig! Een van de snelste voertuigen die je op Portland rond ziet rijden! Een mooie OTO en rijdt nog eens lekker ook! (Edit: Voor de duidelijkheid en n00bs onder ons; dit is niet de dodo maar de deaddodo.) Bewerkt: 4 december 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Ik heb hem wel vaker in de lucht gezien, het is wel een mooi detail in GTA III maar het is eigenlijk nutteloos als je er niet mee kan vliegen. Ik geef hem een 1/10 Diablo Stallion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Prima wagentje, als-ie voorbij komt scheuren is hij zeker het onderscheppen waard. 8.5/10 Taxi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) Uitgezonderd de taxi missies, nergens goed voor. Wel lekker snel en solide, dus toch 'n 6/10 Mammoth Partriot Bewerkt: 8 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Zeer mooie auto. Ik vind zelf de ''Off-Road'' auto's vaak geweldig. 10/10 Dundreary Stretch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Onhandig ding om in te rijden, de witte variant vind ik spuuglelijk! De enige reden waarom ik hierin reed is doordat ik de onverwoestbara OTO uit een van de missies had gejat en in mijn garage had gezet! Overigens is het gewoon ''Stretch'' en niet ''Dundreary Stretch'' . de ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.