Jump to content

GTA SA PC gaat niet terug naar spel?


DENNUSZ

Recommended Posts

Als ik op esc druk bij GTA San Andreas, krijg ik het menuutje met options en map en nou je kent het wel.. maar als ik op resume KLIK doet hij niks (bij niks, ook niet bij quit game en options enzo) en als ik op enter druk slaat alles vast.. de muis doet niks meer, CTRL ALT DELETE doet het ook niet.. enigste optie is om mijn laptop aan en uit te zetten, maar het gekke is.. ik heb het ook bij GTA Vice City, en daar lijkt hij ook niet terug te gaan naar het spel als ik in het menu ben? dus als ik wil spelen mag ik mijn spel nooit op pauze zetten, lijkt me niet echt normaal toch?

zou iemand hier iets op weten? een fix ofiets?

EDIT: GTA Vice City doet weer normaal.. blijkbaar was een reboot van mijn laptop in orde? =S maar het probleem is niet weg bij San Andreas

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Welke compatibiliteitsmodus gebruik je? Probeer eens een andere in te stellen. Dit doe je via Eigenschappen --> Compatibiliteit.

Win8com_03.jpg

Als het goed is krijg je dan een soortgelijk schermpje. Probeer 'm eens te runnen in Windows XP (Service Pack 3) of een andere (oudere) versie van Windows. Dat wil wel eens problemen met GTA San Andreas oplossen, wellicht de jouwe ook. :)

Link to comment
Delen op andere websites

het leuke is dat ik Windows XP als huidige OS heb.. haha..

mijn specificaties van mijn laptop zijn:

Besturingssysteem: Windows XP Home Premium SP3

Systeem: ASUSTeK Computer INC.

Systeemmodel: 1001HA

Processor: Intel Atom CPU N270 1.6 dual core

RAM: 1016MB (binnenkort een upgrade naar 2GB

Chipset: Mobile Intel GMA 945 Express Chipset Family

Chiptype: Intel GMA 950

Geheugen: 224.0 MB

Resolutie: 1024 x 600 (up to 1024x768)

GTA San Andreas loopt wel soepel enzo, alleen als ik naar pauze ga dan hangt hij op de een of andere manier vast.. eerst nooit last van gehad, tot vandaag.. =S

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi om te zien dat het probleem van Vice City is opgelost. :) Nu San Andreas nog... :puh:

Welke versies heb je allemaal geprobeerd (zie mijn laatste post)? Probeer eens te spelen met die versies, wellicht dat het dan wel werkt... Probeer 'm ook eens als administrator te runnen, en als niks van alles werkt zou ik een herinstallatie proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...