Michael Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) Omdat December meestal een natte, en koude maand is in Nederland, blijven de meeste mensen natuurlijk liever binnen, lekker warm bij hun PlayStation. Voor de mensen die thuis zijn hebben we een Kerstmeeting georganiseerd voor de leden van GTAForum. Deze wordt dan ook 21-12-2013 gehouden. De lijst is momenteel helemaal vol, maar er zijn natuurlijk nog reserveplaatsen over! De meeting zal plaatsvinden op de PlayStation 3 op 21-12-2013, om 20:00. Ledenlijst: Extreem (Mitchiem) - Headset xCrazyShotgun (xCrazyShotgun) - Headset tjarda1999 (tjarda1999) - Headset mekane (smartkid075) - Headset BoerDave - Headset maasdijkhardstyle (MAASDYKHARDSTYLE) - Headset Kenny-Petrovic (soulramon) Losqualo (losqualo20) Wrecklezzdj (Wrecklezzdj) - Headset Hultates (Hultates) mert17 (mertcoban) - Headset ZeroJens (ZeroJens) Mrkwark (mrmark2) _Night-Men_ (DeNeus21) supergtagamer (FrostCube_NL) - Headset Ezra24rct3 (Ezra24rct3) - Headset Reservelijst: ThymoDJ (ThymoDJ) koerba1 (koerba1) Dionkoffie (Dionkoffie) Ik hoop ervan uit te gaan dat er op 21-12-2013 een zeer leuke meeting kan komen met enorm veel gezelligheid. Waarschijnlijk kunnen we ook wel eventjes naar North Yankton gaan, daar kan je gelukkig nog heen met de patch die dit eigenlijk zou moeten verwijderen. Bewerkt: 20 december 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Nooit geen xbox.......... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ik denk dat ik wel kan! Psn: xCrazyShotgun Headset: Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ik denk dat ik wel kan! Psn: xCrazyShotgun Headset: Ja Leuk! Je staat nu op de lijst Nooit geen xbox.......... Helaas heeft het meerendeel van het forum een PlayStation 3. Ik kan er heel weinig aan doen, aangezien ik ook alleen maar een PlayStation 3 heb. Sorry! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 ik doe mee psn tjarda1999 headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ikke smartkid075 headset : ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Jullie staan beide nu op de lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maasdijkhardstyle Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 (bewerkt) ik kan dan ook wel denk..... psn: MAASDYKHARDSTYLE headset: jaaaaa tot dan Bewerkt: 6 december 2013 door maasdijkhardstyle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ik doe ook mee. Zet me er maar bij Mike. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Jullie staan er ook nu op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Nooit geen xbox.......... Jawel hoor, kijk maar eens hier: http://www.gtaforum.nl/topic/129312-xbox-gtaonline-meeting-14-december-2013-1400/, en als dat niet genoeg is kun je er natuurlijk zelf ook eentje organiseren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ik kom psn:rickbr1993 Headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Losqualo Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ik kom ook. PSN: losqualo20. Headset: misschien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2013 Ik kom psn:rickbr1993 Headset ja Ik kom ook. PSN: losqualo20. Headset: misschien Jullie staan nu beide op de lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wrecklezzdj Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2013 Ik wil ook wel meedoen:) Wrecklezzdj Headset:ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.